Boxer Motor
SUBARU Boxer motorunun yatay olarak karşı konfigürasyonu pistonları daha alçak, daha düz bir profil için 180 derece ayrı ayrı yerleştirir. Bu, santrali (ve bu nedenle tüm otomobilin) ağırlık merkezi altına sokmasını sağlar. Daha dengeli ağırlık dağılımı olağanüstü kullanım ve zindeliği teşvik eder. Karşılık gelen 'Boxer' piston hareketi doğal olarak birbirine karşı koyarken motor titreşimlerini ve sesleri de azaltır.
Buna kıyasla, pistonların yukarıya veya aşağıya dikey olarak (veya bir V-şekli) hareket ettirdikleri klasik 4 silindirli motorlar daha uzun boyludur. Dik dururlar, araç stabilitesinden ödün verirler ve ekstra ağırlık ekleyerek dengeleyici miller gerektirebilirler. Bu, SUBARU Boxer motorunun daha dengeli bir performans sağladığını açıkça göstermektedir.
Kararlılığı Arttırıldı
Motor bloğu daha düz bir profile sahip olduğundan ve şaside daha aşağıda oturduğundan, genel araç daha dengeli dengelenmiştir. Ayrıca viraj alırken diğer motor türlerine göre yan yana hareket ve ruloya karşı daha dirençlidir.
Uzun Süre Performans
Motorun düz tasarımı hem doğal olarak katı hem de kendi kendini dengeliyor. Bu, motorun V tipi veya 4 silindirli sıralı motorlara göre daha az titreşim ürettiği anlamına gelir. SUBARU Boxer motoru, içsel dayanıklılığı güvenilir performans ile birleştiriyor.
SUBARU Boxer motorunun yatay olarak karşı konfigürasyonu pistonları daha alçak, daha düz bir profil için 180 derece ayrı ayrı yerleştirir. Bu, santrali (ve bu nedenle tüm otomobilin) ağırlık merkezi altına sokmasını sağlar. Daha dengeli ağırlık dağılımı olağanüstü kullanım ve zindeliği teşvik eder. Karşılık gelen 'Boxer' piston hareketi doğal olarak birbirine karşı koyarken motor titreşimlerini ve sesleri de azaltır.
Buna kıyasla, pistonların yukarıya veya aşağıya dikey olarak (veya bir V-şekli) hareket ettirdikleri klasik 4 silindirli motorlar daha uzun boyludur. Dik dururlar, araç stabilitesinden ödün verirler ve ekstra ağırlık ekleyerek dengeleyici miller gerektirebilirler. Bu, SUBARU Boxer motorunun daha dengeli bir performans sağladığını açıkça göstermektedir.
Kararlılığı Arttırıldı
Motor bloğu daha düz bir profile sahip olduğundan ve şaside daha aşağıda oturduğundan, genel araç daha dengeli dengelenmiştir. Ayrıca viraj alırken diğer motor türlerine göre yan yana hareket ve ruloya karşı daha dirençlidir.
Uzun Süre Performans
Motorun düz tasarımı hem doğal olarak katı hem de kendi kendini dengeliyor. Bu, motorun V tipi veya 4 silindirli sıralı motorlara göre daha az titreşim ürettiği anlamına gelir. SUBARU Boxer motoru, içsel dayanıklılığı güvenilir performans ile birleştiriyor.