(06-06-2018, Saat: 14:50)Bmw 320 соupe demiş ki: Mars motoru komurleri yenilemişti.
Yarin sanayiye gidip bu dediklerinizi yaptıracağım. Çok tesekkur ederim herkese.
Marş otomatiği yenilendi mi peki?
jQuery(function() { jQuery("a").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("title").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("img").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("i").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("span").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("div").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("label").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("input").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); });
.ust{position: fixed;top: 0;left: 0;z-index: 1;width: 100%;} .yukle {height: 2px;margin-bottom: -2px;background: #8BC34A;width: 0%;} .main .content {margin: 0 auto;width: 500px;text-align:justify;font-size: 20px} STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN! Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz. Kanalımıza abone olarak bizlere destek verebilir ve yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
Reklam Alanı Sizde Bu Alana Reklam Vermek İçin TIKLAYIN |
(06-06-2018, Saat: 14:50)Bmw 320 соupe demiş ki: Mars motoru komurleri yenilemişti. Marş otomatiği yenilendi mi peki? 06-06-2018, Saat: 15:28 Eger anahtarli kontaginiz varsa, kontak gobegi kaymis olabilir. Genelde alman araclarinda gorulen bir hastalik. anahtari cevirmeniz gereken mesafeden biraz geriye getirdiginizde calisiyor. Eger start/stop dugmeli sistem ise, dugmenin bagli oldugu roleden kaynaklaniyor. Bunlarin disinda neden olanlar. aku, mars motoru ve benzin pompasi. Aku: eskiyse, kontagi cevirdiginizde tirt tirt ses yapar. Tamamen bitikse aracta hicbir isik yanmaz veya 2-3 sn icinde hepsi gider. Eger akun yeniyse kutup baslarini temizleyip iyice oturt. Mars motoru: eger komuru bitmis veya bitmeye yakin ise sanki cekicle arabanin altina vuruluyormus gibi bir ses duyuluyor. benzin pompasi gitmisse; arac mars vurmaya calisir ama calismaz. Bazen benzin filtresinin tamamen tikanmasi da benzim pompasi arizasi gibi gozukur. en sinsi problem ise sigorta panelinin sasesi. basima 1 defa geldi. cekici cagirdim o sure icinde araci kurcalarken sorunu buldum. dedim cekiciyi arayip gelmemesini soyleyeyim, kafami kaldirdigimda geri geri yanasiyordu. motor bolumundeki sigorta paneline giren sase kablosu var. bazi araclarda bakir cubuk gibidir. bunun kirilmasi veya catlamasi durumunda araca ne yaparsan yap calismiyor. aracin icinde elektrik var gozukuyor. hatta aracin icindeki sigorta panelini alet ile kontrol ettiginde tum sigortalar calisiyor gozukuyor fakat bu kutudaki hicbir sigorta calismiyor gozukuyor. Eger kontrol kalemin/cihazin varsa bu kutudaki butun sigortalari kontrol et. bircogu motor calisinca calisir fakat korna .vs seyler kontak calismasada calisir yani cihaz isik yakar. (06-06-2018, Saat: 14:00)nitro37 demiş ki: Bir bmw eskikti oda geldi hoşgeldiniz. Tanışma bölümünde kendinizi tanıtan bir konu açarsanız hem sizi tanimis oluruz hemde hasan arkadaşımızı sorunu cozulemeyen volvo s80 ve mini cooper var ilgilenirsen : baska markalarda bulurum istersen 06-06-2018, Saat: 15:35 Gönder gelsin Sarp hahahah. Gerci daha bunu çözmüş degiliz. Ama benim suphelerimde senin saydigin son madde ile ilgili. O nedenle baska bir hat ceksin dedim. Bakalım yarın ola hayirola. Heyecanli oluyor boyle beklemek 06-06-2018, Saat: 15:40 (06-06-2018, Saat: 14:50)Bmw 320 соupe demiş ki: Mars motoru komurleri yenilemişti. E46 larda immobilizer var. Eger immobilizer kontaktaki okuyucu ile eslesmiyorsa imkani yok arac calismaz. Yedek anahtarini da dene ve immobilizer sisteminin calistigindan emin ol. 14-49-67 nolu sigortalar immobilizer in oldugu gozukuyor. 54 benzin pompasi 9-22-27-29-30 kontak ile alakali sigortalar. 06-06-2018, Saat: 15:46 Bak bu güzel paylasim oldu Sarp eline sağlık. Gittiği elektrikci hepsini kontrol etsin buradan bakıp. 06-06-2018, Saat: 16:12 (06-06-2018, Saat: 15:46)nitro37 demiş ki: Bak bu güzel paylasim oldu Sarp eline sağlık. Gittiği elektrikci hepsini kontrol etsin buradan bakıp. immobilizer problemi vw ile basima geldi. vw de guzel bir ozellik yapilmis(2001 beetle turbo). immobilizer marsi kesince aracin 4 lu flasorlerini yakip sonduruyordu. eski patronum araclarini tamir ettirdigi bir ustasi vardi. jetta dizel calismiyor diye aracin mazot pompasi vs herseyini degistirdiler. onlara sordugumda sikayet ne diye cunku aracin 4lu flasorlerini goruyordum her marsta. dedikleri arac calismiyor. dedim hicbirseyine dokunmayin yedek anahtar ile deneyin. immobilizer sorunu var dedim. usta kafasini kaldirip tamirci misin diye sordu. dedim hayir ama vw im vardi ayni problemi yasadim. isime karisma dercesine kafasini cevirdi. ertesi gun araci almaya gittigimde baktim araba calisiyordu ama stop lambasindaki hersey, kadrandaki hersey yaniyordu. aracin butun kablolarini kesip sabaha kadar denemisler. en son immobilizer ile ugrasinca sorun cozulmus. bana sordu nerden biliyordun immobilizer sorunu oldugunu. ona tek dedigim sen her marsa bastiginda araba disarda uyari veriyordu ama sen kadrana bakmadigin icin veya bilmedigin icin anlamadin. bosu bosuna tum kablolari kesmissiniz dedim. o gunden sonra beni dukkanin kapisindan iceri bile almadi. 06-06-2018, Saat: 16:20 Maşallah bütün arabalara hitap eden evrensel forum olma yolunda ilerliyorsunuz tebrikler @nitro37 başta olmak Üzere diğer arkadaşlar hepinize teşekkürler 06-06-2018, Saat: 16:28 (06-06-2018, Saat: 16:12)sarpworks demiş ki:(06-06-2018, Saat: 15:46)nitro37 demiş ki: Bak bu güzel paylasim oldu Sarp eline sağlık. Gittiği elektrikci hepsini kontrol etsin buradan bakıp. Hahaha bazen oluyor böyle şeyler Sarper. Benim de alternatör problemim olmuştu Forester da ustaya tarif ediyordum şöyle böyle oluyor diye usta bakayım dedi araca bindi bunun dedi sinyaller mavi akü el freni lambası niye pembe yanıyor dedi. Ben de o ara gösterge ışıklarını led yapmıştım dedim Ustam gösterge ışıklarını değiştirdim beyaz ledleri takınca böyle oldu, usta sen mi yaptın dedi ben yaptım dedim tamam dedi. Sonra arabayı bugün bırak yarın alırsın dedi alternatörü değiştirdiğim halde akü lambam yanmaya devam ediyordu ertesi gün söndürmüştü bir daha da yanmadı zaten. Ustam nasıl yaptın dedim biarz uğraştırdı falan dedi gitti. Şimdi de görüyorum geçenlerde bir daha yokladım abi nasıl yaptıydın diye geçmiş gün hatırlamıyorum diyor kesinlikle söyletemedim. Yoksa alternatör arızası yaşayanların konjentör ve ya alternatör değişiminden sonraki lamba yanması dertlerine çare olacaktım olmadı. Sırf aynı iş için bir arkadaş Kayseriden Sivasa aracını getirip burada aynı ustaya yaptırdı. böyle düşününce de söylememesine hak vermedim değil. 06-06-2018, Saat: 16:28 (06-06-2018, Saat: 16:12)sarpworks demiş ki:(06-06-2018, Saat: 15:46)nitro37 demiş ki: Bak bu güzel paylasim oldu Sarp eline sağlık. Gittiği elektrikci hepsini kontrol etsin buradan bakıp. en sinir edici müşteri grubuna girmissin o an. Akil verdigin zaman ben 20 senelik ustayim oluyor. Kardesim bizde 20 senelik kullanıcıyız. Hahaha. Tamam servislere her türlü sikayette araba geliyor kabul ama bizde kullanici olarak o şikayet icin 50 tana farkli usta geziyoruz. Hepsinde de yapilan yapilmayan, veya yapilipta netice alinmayan bir sürü isleme tanik oluyoruz. Bu nedenle kullanici tecrubesi daha üstün bence. E birde forumlarda denk geliyorsun başkalarının tecrubelerine oradan da nemalaniyorsun boylece tecrube zenginligi oluşuyor. Ama servise gore bizler sadece dreksiyon sallayan insanlariz 06-06-2018, Saat: 23:07 Öncelikle geçmiş olsun. İnşaALLAH en kısa sürede sorununuz çözülür. Bende ihtimali düşük de olsa grank mili devir sensörü arızası yaşadığimda benzer durumla karşılaşmıştım. Aracım Suzuki idi bende ilaveten hareket halinde de bazen kesiklik veya stop etme oluyordu. Bazende marşa basıyordum ses seda yok. Arkadaşların yazdıkları şeylerden sonra bununda denemekte fayda var. |