(27-07-2020, Saat: 15:40)Byplt demiş ki: (27-07-2020, Saat: 12:11)furtherquiterdeeper demiş ki: Hoşgeldiniz.
Subaru'yu virajlı ve bozuk yollarda kullandıkça siz de zamanla benim gibi Mercedes'ten vazgeçersiniz. Mercedes asfaltta süperdir ama bozuk yolları sevmez. Yakışı da Subaru'dan aşağı kalmaz. Mercedes'in en sevdiğim tarafı sessizliğidir.
Hoşbulduk. Mercedes asfalt bozuk yol konusunda yanılıyorsunuz. Doğru amortisör/yay kombinasyonunu seçmeniz lazım. Türkiye’deki araçlar gibi sadece AMG modellere binerseniz , yoldaki yamalar bile sizin için işkence olur. Eski tabirle Elegance yeni tabirle Exclusive paket alırsanız hem asfaltı hem de bozuk yolları sevmiş olursunuz. Bu nedenle Almanlar hiçbir zaman yalnızca AMG süspansiyonu almazlar. Classic/Style , Elegance/Exclusive tercih ederler. Bizde görüntü çalıştığından ötürü AMG revaçta yeni modellere binenler de Mercedes çok sert derler mesela.
İlk mercedesim w212 2011 E220 CDI Avangart dı. Altı her hız kesici tümseğe değerdi çapraz ve/veya yavaş geçmezsem.
Sonra E 180 aldım W212 2013 makyajlı kasa, o biraz daha yüksekti. Normal giriyordum tümseklere.
Sonra W211 ve tekrar W212 sahibi oldum, her ikisi de elegance donanım. İkisinin de altı çok yüksekti. Hatta şimdiki W212 E200 üm arkalar airmatik, bodoslama giriyorum. 2 defa körük değiştirdim. Masraflı ama konforu eşsiz. Legacy GT den de 2010 Legacy den de yüksek.
Türkiye de MBT kafasına göre paket yaptığı için sorun çok. Araçlar boş geliyor. Ama gene de geliyor. İthalatçı daki 1 - 2 kişinin tercihine kalmış araba zevkimiz, yazık. Bu mercedes için olan durum.
Subaru için Türkiye küçük bir pazar. İthalatçımız ne yapsın, eli kuvvetli değil ki. Subaru da sadece Forester var o da hibrid. Outback, İmpreza ve legacy için hiç umut yok. Hani gelse de nasıl gelirse gelsin modundayız.
Demem o ki, donanımı paketi geçtim, araba yok ortada. Olan ateş pahası. Allah yardımcımız olsun.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi