Subaru ile bir aracı çekmek istiyorsanız. Önce aracınızin lastik, hararet seviyesi ve şanziman durumunu iyi bilmek lazım. Oynak hararet göstergesine sahip bi subaru ile araç çekmek size conta yaktirabilir. Yine otomatik şanzimanın da ara sira oil temp arızası alanlar ile vites geçişlerinde sarsınti yaşayan subaru sahipleri Bu tür çekme işinden uzak durmalı. Bir başka uzak durması gerekenler ise yokuşta otomatik vitesli aracı geri kayan subiciler. Bunlarda çekme işini yapmamalı. Tüm her şeyiniz tamam ve çekmek zorunda kaldığınız bir araç hasıl olur ise otomatik vitesli olanlar vitesi 1 konumuna alıp çekme işini çok ağır gaza basarak yapabilir.
Manuel vitesli subaru sahipleri için çekme işi çok daha risksiz gibi gözüksede debriyaj gaz denklemini iyi ayarlamazsaniz bir anda aracın içinde çürük yumurta kokusu hissedebilirsiniz. Bu koku geldiğinde bilin ki debriyaj balataniz aşırı zorlanmadan yanmıştir. Eğer Bu şekilde devam ederseniz balatanin dışında volantida yakarsiniz.
Kısaca çekme işi anlık ve dogru yapilmali. Yoksa ciddi hasar meydana getirir araçta.
Manuel vitesli subaru sahipleri için çekme işi çok daha risksiz gibi gözüksede debriyaj gaz denklemini iyi ayarlamazsaniz bir anda aracın içinde çürük yumurta kokusu hissedebilirsiniz. Bu koku geldiğinde bilin ki debriyaj balataniz aşırı zorlanmadan yanmıştir. Eğer Bu şekilde devam ederseniz balatanin dışında volantida yakarsiniz.
Kısaca çekme işi anlık ve dogru yapilmali. Yoksa ciddi hasar meydana getirir araçta.