arkadaşlar yoğun ısrarımla kuzenimi de subarucu yapma yolundayım. sizden tavsiye bekliyorum. bir tane bulduk belki tanıdıkdır. veya tanıdığın da vardır
Lpg ve km bilgileri dediği gibiyse normal bence. Lpg 5 bin km oldu demiş sanırım.Onu iyi teyit etmek lazım Etek altı boyaya pek inanmam.Trameri temiz ise kaporta testi filan uygunsa olabilir bence.Tabi motoru ciddi anlayan biri test etmeli.Ankara olsaydı kolaydı.
Bence hb olmali sedan ve manuel olarak ilk fiyat fazla. Km ye takilmayin. 14 subaru degismis biri olarak illa begendim alicam derse 35 binden alabilir. Arac elegance paket dogrudur. Direksiyon kumandasi vs hb lerde 2009 basinda sedanlarda 2009 sonunda konulmustur. Arac kaba dille tabir edilen kislik pakettir. Koltuk isitmadan munasip. Bu araci aldiginizda neler olup olmamali. Uzun muddetli binecekse km yapiyorsa arac km ai yavas tan gelmeye baslamis radyator un bi 10 bin km sonra her araca binildiginde radyator suyu kontrol edilmeli. Yada ben cok kontrol etmeyecegim derseniz radyator u orjinal olmayada bilir orjinal ucuk fiyatli ama subarunun kendi yan sanayisi ile degisebilir cunku radyatorde kilcal catlak meydana geliyor ust baglanti hortumu yanindan gozle cok gorulmeyen yerden hararetiniz yukseldikce hararet yapinca degil isi 70 90 derrce arasi olunca basincla su atmaya basliyor fark etmediginiz takdirde motor yemeye sebep oluyor. Aracin hasar kaydi yazilmamis. Ve yanlis hatirlamiyorsam bu araca motor yaoilmisti diye hatirliyorum ama o otomatik olan aynisi var oda olabilir bir sorarsiniz. En onemli kilit nokta 2 yag motul yada liquli molly 5 /30 kullanilmis mi. Bazi servisler 10 40 desede tamamen isine geldigi icin aracta 5 30 yag var yag eksiltmiyorsa kaba taslak saglamdir denilebilir. Tabiki ayrintili bakmak lazim. 10 40 var ise ufaktan dusunmek lazim cunku arac 5 30 da yag yakmaha baslayinca 10 40 koymaya basliyorlar. Her yag degisiminde yag filtresini mutlaka ve mutlaka orjinal olarak uzerinde subaru yazan olarak dusunmeyin servisten alarak degismeli.. ilanda olan aracin en guzel tarafi lastikleri cpc 5 konforun aga babasi virajlarda hafif lastik esnesede arabayi bir mercedes ve bmw den daha konforlu hale getiriyor. Araca takilan lpg atiker severim ama grand yada gold olmak kaidesiyle ancak burada montaj on planda dogru yapilmamis bir lpg montaji ile 30 bin km sonra supaplari ele almak mumkun. 2008 olan hb aracimda yaklasik 80 bin km yaptim hic bir sikinti yasamadim. Hatta arkadasim aldi benden yaklasik 20 bin km de biniyo bi sikinti olsaydi arardi. Cokk daha verilecek bilgi var kuzeninize iyilik yapayim derken kotuluk olmasin subaruya binen birdaha baska araca binemez. Bakim vs butun araclardan ucuzdur. Parca falan hadi cnm diyen arkadaslar lfs (life cycle cost ) yani parcanin bir nevi bozulma ve asinma zamani ile fiyat mukayasesi yapildiginda ucuzdur. 1 hondaya 20 30 bin kullanima bagli 40bin km de on takim yaparsiniz. Ancak bir subaru 60 binden acilis yapar. Vs gibi. Klasik cumle subaru anlatilmaz yasanir. Tabiki duzgunu ve bakimi duzgun yapilmis oldugu surece.
Araç uzun zamandır ilanda siz bakmayın tarihin yeni olduğuna. Bir insan neden LPG taktirip 5000 km sonra satar oda ayrı bir muamma. Ben size şunu hatırlatmak istiyorum manuel de olsa aracı alacak kişinin yaşadığı şehir bol bayırlı bir yer ise tork az olduğu için araç kullanımı keyif vermiyebilir