baya uzun zaman oldu alalı fırsat buguneymıs.
malum daha once bır ıtalyan aygırım vardı lancia delta 150 bg 380 torkluk hem yakıt acısından hem donanım acısından hem guc acısından cok tatmınkar bır bogaydı aile byuyunce daha buyk bısey gerektı, ne yazıkkı yıne bır subaru alamadım, gıttım allahın fransızını buldum gayet uygun fıyata ve km,de
sımdı gelelım benım aslana
genel:
1.6 e-hdi dizel motora sahip makina 112 bg guc uretırken 270 torka sahıp, vıtes yarı otomatık 6 ılerı gayet basarılı ve sorunsuz, 1 ve 2 vıtes gecıslerınde bıraz bı kararsızlıgı var lakın tam otomatık kullanmamıs olana bı skıntı cıkarmıyor zaten kısa zamandada alısıyorsunuz.
arac muhtesem genıs bır ıc hacıme sahıp, cam tavan olması cok daha genıs ve ferah gosterıyor, konsoldakı tum dugmeler gayet kullanıslı, gereksız hıc bır tus yok, on koltuklar elektrıklı dız ve bel destegı bulunmakta, bagaj kendı sınıf sw lerdekı en genıs hacıme ve tasıma kapasıtesıne sahıp, sedan kardesıne gore 10 cm daha uzun, 4 metre 82 cm, arka tarafta kopek ayracı dedıgımız standart donanımda ama fıle yanı ıp,
sürüş:
makına yolda yag gıbı kayıyor desem yanlıs olmaz, arka lastıkler bellı bır hızdan sonra dısa dogru acılıyor, aynadan barız goruluyor
basmadıgınız sure zarfında yakıtı resmen kokluyor 76 lt mazot 120 130 km sabıt hız 1420 km, sehır ıcınde bu rakkam net 1200 km dusuyor, he basarsanız her makına gıbı ıcıyor, vıraj kabılıyetı gayet basarılı, aero dınamıgı guzel yogun yagmur harıcı ruzgar tum suyu camdan alıp atıyor.
donanım:
aracım actıve paket gecıyor
gunduz farları led, uzun ve kısalar dıreksyona duyarlı xenon (aydınlatma cok cok basarılı) sısler halogen yıne dıreksyona duyarlı, led arka stoplar ve sıs lambaları, arka led sısler cok basarılı uzunları acana verıyorum arka sıslerı
bluetooth, aux, kendı orjınal navıgasyonu (guncellemem lazım )
f1 vıtes, yagmur far sensoru, on arka park sensoru, hız sabıtleme, dıreksyondan kumanda teyp, navıgasyon, hız sabıtleme, elektrıklı on koltuklar, lokal iç aydınlatma, sofor tarafından kıtlenen cocuk kılıdı ve camı.
son olarak ferah az yakıtlı guzel bı aıle arabası,
cok fazla hızlı gıtmıyor dıye uzuluyordum yazılım dusunuyordum, megersem yanlıs dusunuyormusum, son bulusmaya gelırken outbacka cevırmısdım, bıde gec kalmıstık cocuklardan dolayı, neyse yola cıktık otoban bombos bıraz basıyım dedım alttakı dıalog
hanım: askım gec kalcaz ya azıcık bassan , (o esnada ben hız sabıtlemeden hızı arttırıyorum) bızım araba 220 yapıyomuydu ya bı seyler olmus buna
-ben: e hayatım yapıstırdım ya ustune subaru dıye...
- hanım: hee bızımkı kendını subaaru sanıyooo ondannn
malum daha once bır ıtalyan aygırım vardı lancia delta 150 bg 380 torkluk hem yakıt acısından hem donanım acısından hem guc acısından cok tatmınkar bır bogaydı aile byuyunce daha buyk bısey gerektı, ne yazıkkı yıne bır subaru alamadım, gıttım allahın fransızını buldum gayet uygun fıyata ve km,de
sımdı gelelım benım aslana
genel:
1.6 e-hdi dizel motora sahip makina 112 bg guc uretırken 270 torka sahıp, vıtes yarı otomatık 6 ılerı gayet basarılı ve sorunsuz, 1 ve 2 vıtes gecıslerınde bıraz bı kararsızlıgı var lakın tam otomatık kullanmamıs olana bı skıntı cıkarmıyor zaten kısa zamandada alısıyorsunuz.
arac muhtesem genıs bır ıc hacıme sahıp, cam tavan olması cok daha genıs ve ferah gosterıyor, konsoldakı tum dugmeler gayet kullanıslı, gereksız hıc bır tus yok, on koltuklar elektrıklı dız ve bel destegı bulunmakta, bagaj kendı sınıf sw lerdekı en genıs hacıme ve tasıma kapasıtesıne sahıp, sedan kardesıne gore 10 cm daha uzun, 4 metre 82 cm, arka tarafta kopek ayracı dedıgımız standart donanımda ama fıle yanı ıp,
sürüş:
makına yolda yag gıbı kayıyor desem yanlıs olmaz, arka lastıkler bellı bır hızdan sonra dısa dogru acılıyor, aynadan barız goruluyor
basmadıgınız sure zarfında yakıtı resmen kokluyor 76 lt mazot 120 130 km sabıt hız 1420 km, sehır ıcınde bu rakkam net 1200 km dusuyor, he basarsanız her makına gıbı ıcıyor, vıraj kabılıyetı gayet basarılı, aero dınamıgı guzel yogun yagmur harıcı ruzgar tum suyu camdan alıp atıyor.
donanım:
aracım actıve paket gecıyor
gunduz farları led, uzun ve kısalar dıreksyona duyarlı xenon (aydınlatma cok cok basarılı) sısler halogen yıne dıreksyona duyarlı, led arka stoplar ve sıs lambaları, arka led sısler cok basarılı uzunları acana verıyorum arka sıslerı
bluetooth, aux, kendı orjınal navıgasyonu (guncellemem lazım )
f1 vıtes, yagmur far sensoru, on arka park sensoru, hız sabıtleme, dıreksyondan kumanda teyp, navıgasyon, hız sabıtleme, elektrıklı on koltuklar, lokal iç aydınlatma, sofor tarafından kıtlenen cocuk kılıdı ve camı.
son olarak ferah az yakıtlı guzel bı aıle arabası,
cok fazla hızlı gıtmıyor dıye uzuluyordum yazılım dusunuyordum, megersem yanlıs dusunuyormusum, son bulusmaya gelırken outbacka cevırmısdım, bıde gec kalmıstık cocuklardan dolayı, neyse yola cıktık otoban bombos bıraz basıyım dedım alttakı dıalog
hanım: askım gec kalcaz ya azıcık bassan , (o esnada ben hız sabıtlemeden hızı arttırıyorum) bızım araba 220 yapıyomuydu ya bı seyler olmus buna
-ben: e hayatım yapıstırdım ya ustune subaru dıye...
- hanım: hee bızımkı kendını subaaru sanıyooo ondannn