Bugün 2011 legacy sahibi oldum. Ancak almadan önce yapmış olduğum testlerde en ufak sorun çıkarmayan araç çoğu zaman düşük devirlerde gaz yemiyor(hem benzinde hem lpg de). Devir 2500 üzerine çıktığı zaman gidişinde hiç bir sıkıntı yok. İlk başta kalitesi düşük yakıt sebebiyle olabileceğini düşündüm ancak bilindik bir markadan aldığım yakıt da birşey değiştirmedi. Sanırım ateşleme sistemiyle alakalı bir sorun var. Yarın bir obd cihazı alıp ilk önce arıza kodlarına bakmayı düşünüyorum. Malum Subarunun acemisiyim hem cihaz hem arıza konusunda yardımlarınızı bekliyorum.
Aynı sorunu ben de yaşamıştım ve hava akışmetreden şüphelenmiştik. Ama pahalı olduğu için önce çalışan bir tane ile denemeden almak istemedik. Ama daha sonra aracı satın alacak arkadaşın ustası biz anlaştıktan sonra gaz kelebeğini bir temizleyelim dedi ve sonra düzeldi. Bi bunu deneyin derim. Sonra da Sibop ayarları kontrol edilebilir. Ankara da iseniz işiniz daha kolay. Ama başka yerde iseniz yüksek maliyetli tamirlere hemen olur vermeyin derim nacizane
Göstergede herhangi bir arıza yok. Ancak henüz cihazım olmadığı için cihazla bakma fırsatım olmadı. Mersinde yaşıyorum. Bu sebeple önce kendim daha basit çözümleri denemek istiyorum. Eğer çare bulamazsam ustalara bakacağım. Sormak istediğim diğer bir soru ise bu şekilde kullanmam bir sorun yaratırmı acaba? 100 km civaı yol yaptım. Cvt çok düşük devire düştüğü için manuel modda bir düşük viteste geldim mümkün olduğunca
Açıkçası bendeki soruna çok benziyor. O yüzden içiniz rahat olsun. İnşallah boğaz kelebeğidir. Hava akışmetre de kirli ise yapar ama onu bilmeyene temizletmeyin yenisi 3 bin TL. Bu şeklide kullanınca bir sorun yok ama sürüş düşük devirde bir çileye dönüşüyor. düzelmezse bakım için üşenmeyin Ankara 'ya gidin, emin olun gittiğinize pişman olmazsınız.
(03-12-2019, Saat: 00:18)hkn16 demiş ki: Açıkçası bendeki soruna çok benziyor. O yüzden içiniz rahat olsun. İnşallah boğaz kelebeğidir. Hava akışmetre de kirli ise yapar ama onu bilmeyene temizletmeyin yenisi 3 bin TL. Bu şeklide kullanınca bir sorun yok ama sürüş düşük devirde bir çileye dönüşüyor. düzelmezse bakım için üşenmeyin Ankara 'ya gidin, emin olun gittiğinize pişman olmazsınız.
Umarım. Kesinlikle haklısınız hele ki ışıklarda kalkarken tam bir rezalet durum. Mersinde ki arkadaşlar çoşkun otomotivden memnun gibiler. Ama ankara nedense daha mantıklı geliyor.
Bir süre sonra muhtemelen zengin karışım hatası da verecektir. Bir taraftan araç sürekli olarak hava yakıt dengesini sağlamak için ayar yapmaya çalışacak bu da aslında ayarları bozacak. Bu yüzden 3-5 bin km ancak idare edersiniz diye düşünüyorum. Yapılanları paylaşırsanız yine yorum yapmaya çalışırız.
Selam. Obd cihazı alana kadar kadrandan arıza kodu okuyabilirsiniz. Kontağı ve hemen ışıkları açıp trip butonuna 4kez basıp, ışıkları kapatıp 4 kez basıp, sonra ışıkları açıp 4 kez basınca hata kodu kadranda gözükür.. tekrar trip tuşuna bastıkça sırasıyla gösterir..
SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Araç hep şehir içinde kullanılmışsa, egsozdaki katalitik konvektör tıkanmış olabilir. Eğer tıkanmışsa, yenisini almayın çünkü çok pahalı bir parçadır. Egsozcular cüzzi bir fiyata katalitik temizliği yapıyor.