https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o...0980/detay
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
jQuery(function() { jQuery("a").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("title").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("img").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("i").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("span").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("div").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("label").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); jQuery("input").tipsy({gravity: jQuery.fn.tipsy.autoNS}); });
.ust{position: fixed;top: 0;left: 0;z-index: 1;width: 100%;} .yukle {height: 2px;margin-bottom: -2px;background: #8BC34A;width: 0%;} .main .content {margin: 0 auto;width: 500px;text-align:justify;font-size: 20px} STF YOUTUBE KANALIMIZA ABONE OLMAYI ve VİDEOLARIMIZI BEĞENMEYİ UNUTMAYIN! Subaru kullanıcılarını bilgilendirmeye devam ediyoruz. Kanalımıza abone olarak bizlere destek verebilir ve yeni videolardan haberdar olabilirsiniz. ABONE OL VİDEOYU TAM İZLE |
Reklam Alanı Sizde Bu Alana Reklam Vermek İçin TIKLAYIN |
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-o...0980/detay Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Bence alınır, çünkü artık kaporta boya, km durumu, hasar kaydı vs gibi durumları göz önünde bulunduracak dönemde değiliz. O dönemler çok geride kaldı. Motor şanzıman durumu gözden geçirilip varsa eksik bir durumu fiyatından makul bir indirim istenerek alınabilir. 28-06-2022, Saat: 22:11 İyi bir usta ile, benim tercihim yetkili serviste bakıyorlar ise yetkili serviste baktırarak elbette alınabilir. Yanıt bulmak isteyeceğim sorular şunlar olurdu, servis kayıtları var mı, ilgilenen servis hangisi / usta kim, en son değişenler nelerdir? Bilindik bir Subaru ustası yaklaşık en az bi 2 yıldır vb ilgileniyorsa olumlu olarak değerlendirilebilir. Alırken nelere baktırılabilir? Lpg tesisatı durumu, lpg sistemine dair muayene durumu, Afr ayarı ne zaman yapılmış, lpgye istinaden subap değişimi (gerekli ise) yapılmış mı, lpg montaj ve bakımı en son nerede yaptırılmış, Motor ve mekanikte: Radyatör ve hortumları değişmiş mi / ne zaman değişmiş, durumu nedir, devir daim sistemi / termostat, hortumları vb değişmiş mi, akslar ne durumda, değimiş mi (Ne zaman?), diferansiyelde / şanzımanda (Vuruntu var mı?) yağ değişimleri en son ne zaman olmuş / durumları nedir, katalizör durumu nedir, araç soğukken / yeni hareket edildiğinde orta susturucu / egzos zırıltı yapıyor mu, direksiyon pompasının durumu nedir, cam fitillerinin durumları nedir, klima yönlendirmeleri tam çalışıyor mu, triger seti en son ne zaman değişmiş, sunroof çalışıyor mu, su sızdırma var mı, fitilleri, rayları ne durumda... Bunları neden yazdım, yaklaşık 8 aydır ikinci el ve temiz olarak düşünerek aldığım araçta bazı masraflar yaptım. (2005 Legacy, lpg'siz) En başta aks geliyor, ki yetkili serviste bir tanesinin fiyatı 13 bin TL (Özel serviste 2 bin ile 4bin TL arasında fiyatlar mevcut tanesi için). Yine yetkili serviste Triger seti, (Kayış, rulmanlar vb takım olarak) bugünün fiyatı ile 5,300 TL + KDV, dışarıda ise bu set 3 bin TL civarında. (Elbette işçilik ilave etmek gerekecek) Devirdaim hortumları, termostat vb yine yetkili serviste 4,600 TL + KDV (+işçilik) Arka oksijen sensörü yetkili serviste 4,500 TL (İthal olarak dışarıda 500 TL - 2 bin TL - 3 bin TL gib markasına göre fiyatlara sahip), radyatör (orijinali Şubat'ta epey pahalıydı, anımsayamadım şimdi, Kale marka ise 2 bin TL civarında) gibi fiyatlara sahip. O nedenle alırken iyi kontrol sonradan ne yaparsak yapalım karşımıza çıkacak olan fiyatlar hakkında kenarda bir bütçe ile hareket etmemizi sağlayacak. LPG'li ikinci el bir Subaru konusunda ise, almadan önce ekstradan bir (silindir) kompresyon testi yapılmasını tavsiye edebilirim. Tabii bunun ne derece elzem ya da kısa vadede net bir yanıt sunabileceğine dair daha farklı görüşü olan üstatlarımız varsa bu yazdığımı silebilirim. Velhasıl, başta da belirttiğim gibi, elbette alınır. Çok da güzel araba. Her kullanışı ayrı zevk veren bir eser... |