Herkese merhabalar
Subarunun eskisi olmaz diyerek ilk subaru aracımı aldım ama yaşı itibariyle bazı sıkıntıları var anlatacağım konuyla ilgili önereceğiniz fikirleriniz ve ustalar için şimdiden teşekkür ederim
Araçım 1992 model 1.8 legacy sw
Spı motor (tek nokta enjeksiyonlu karbüratörlü)
Araç benzinde lpg kadar performanslı değil sorun olarak enjeksiyon söylendi ama parça yok (tofaş grubunun nokta enjektörlü karbüratörünü bi flanş yaptırıp uyduranlar varmış )
Birde araç 140km hıza zor çıkıyor
Motoru için usta iyi dedi zaten 40bin km önce yapılmış diye aldım
Benzindeki problem enjektörden tamam dedik ama lpg kullanalım dedik bu seferde 140km geçmiyor ve rampada çabuk bayılıyor
Usta oksijen ve eksantrik sensörleri arızalı olabilir ama parça yok dedi maalesef
En büyük sıkıntımız da aracı bağlayacak cihaz bulamadım
(Bu arada usta kayseride subaruya bakan gökan bey)
Bu konuda önerebileceğiniz usta, arıza cihazı veya fikirleriniz benim için çok önemli
Subarunun eskisi olmaz diyerek ilk subaru aracımı aldım ama yaşı itibariyle bazı sıkıntıları var anlatacağım konuyla ilgili önereceğiniz fikirleriniz ve ustalar için şimdiden teşekkür ederim
Araçım 1992 model 1.8 legacy sw
Spı motor (tek nokta enjeksiyonlu karbüratörlü)
Araç benzinde lpg kadar performanslı değil sorun olarak enjeksiyon söylendi ama parça yok (tofaş grubunun nokta enjektörlü karbüratörünü bi flanş yaptırıp uyduranlar varmış )
Birde araç 140km hıza zor çıkıyor
Motoru için usta iyi dedi zaten 40bin km önce yapılmış diye aldım
Benzindeki problem enjektörden tamam dedik ama lpg kullanalım dedik bu seferde 140km geçmiyor ve rampada çabuk bayılıyor
Usta oksijen ve eksantrik sensörleri arızalı olabilir ama parça yok dedi maalesef
En büyük sıkıntımız da aracı bağlayacak cihaz bulamadım
(Bu arada usta kayseride subaruya bakan gökan bey)
Bu konuda önerebileceğiniz usta, arıza cihazı veya fikirleriniz benim için çok önemli