Herkese merhaba,
Sizlerin destekleri ve yardımları ile nihayet Subaru XV'mize kovuştuk.
Araç 2 haftadır bizimle. Yavaş yavaş alışmaya çalışıyoruz. Aracı aldığımızda 69.568 km'deydi. Şuanda 70.899 km'de. 1300 km boyunca can sıkıcı bir durum ile karşılaşmadık.
Aracı aldığımızda da var mıydı yoksa sonradan mı meydana geldi emin olmamakla birlikte aracın arka tarafından durağan halde veya hareket halinde kulak çınlaması gibi bir ses geliyor. Devrin yükselmesi veya düşmesiyle sesin miktarında bir değişiklik olmuyor. Sesi araç içerisinde veya dışarıda bagaj tarafında duymak mümkün. Gürültülü değil; ancak ister istemez sürüş anında o sese odaklanıyorum ve beni rahatsız ediyor. Daha önce benzer sorunu yaşayanların tecrübelerini aktarmalarını rica ederim.
Bir diğer sorum vites konumları ile ilgili.
Araçta D ve L olmak üzere iki farklı konum var. Kullanım kılavuzunda ve forumlarda da belirtildiği gibi L konumu, yokuş aşağı motor frenine ihtiyaç duyulan yerlerde kullanılması önerilmiş. Ancak araç L konumunda iken, en azından bana hissettirdiği, daha atik davranıyor. Yokuş yukarı çok daha seri çıkıyor. L konumunun doğru kullanımı hakkında bilgilerinizden faydalanmak isterim. Yanlış bir şey yapmayalım
Sizlerin destekleri ve yardımları ile nihayet Subaru XV'mize kovuştuk.
Araç 2 haftadır bizimle. Yavaş yavaş alışmaya çalışıyoruz. Aracı aldığımızda 69.568 km'deydi. Şuanda 70.899 km'de. 1300 km boyunca can sıkıcı bir durum ile karşılaşmadık.
Aracı aldığımızda da var mıydı yoksa sonradan mı meydana geldi emin olmamakla birlikte aracın arka tarafından durağan halde veya hareket halinde kulak çınlaması gibi bir ses geliyor. Devrin yükselmesi veya düşmesiyle sesin miktarında bir değişiklik olmuyor. Sesi araç içerisinde veya dışarıda bagaj tarafında duymak mümkün. Gürültülü değil; ancak ister istemez sürüş anında o sese odaklanıyorum ve beni rahatsız ediyor. Daha önce benzer sorunu yaşayanların tecrübelerini aktarmalarını rica ederim.
Bir diğer sorum vites konumları ile ilgili.
Araçta D ve L olmak üzere iki farklı konum var. Kullanım kılavuzunda ve forumlarda da belirtildiği gibi L konumu, yokuş aşağı motor frenine ihtiyaç duyulan yerlerde kullanılması önerilmiş. Ancak araç L konumunda iken, en azından bana hissettirdiği, daha atik davranıyor. Yokuş yukarı çok daha seri çıkıyor. L konumunun doğru kullanımı hakkında bilgilerinizden faydalanmak isterim. Yanlış bir şey yapmayalım