Herkese iyi günler diliyorum. Soğuk havalarda konfor açısından evden çıkmadan 15 dakika önce aracı çalıştırayım o süre zarfında da araç ısınsın istiyorum.Bazı modüller ile bunu sağlıyorlar.Hiç kullanan deneyimleyen oldu mu?
Ürünler güzelmiş, fiyatlarda çok pahalı değil. Çok titiz bir ustaya yaptırmak lazım bu işi. Aracın elektrik/elektronik sistemlerine birşeyler yapmak beni tedirgin ediyor.
(03-12-2021, Saat: 20:11)Cihan demiş ki: Kit bir seneden fazladır elimde var ama takacak usta bulamıyorum :(
Çok sıkıntı, çünkü otomatik vites ise P konumunda, manuel ise boşta olduğunu denetleyecek switchler lazım, çok uzun marşa basarsa yakmasın diye timeout lazım, soğukta çalıştıracak ise sürekli değil fasılalı gaza basıp, voltaj algıladığı an marşı bırakması lazım, bunların hepsi ince ayar. Subaru için hazır satılan, konektörlü bir kit almak lazım, yoksa tüm kontak kablolarını kesip araya girmek gerekiyor. immo varsa da başka şeyler yapmak gerekiyor, halka açık yerde hırsıza davetiye çıkarmamak için detayını yazmıyorum...
(03-12-2021, Saat: 20:11)Cihan demiş ki: Kit bir seneden fazladır elimde var ama takacak usta bulamıyorum :(
Çok sıkıntı, çünkü otomatik vites ise P konumunda, manuel ise boşta olduğunu denetleyecek switchler lazım, çok uzun marşa basarsa yakmasın diye timeout lazım, soğukta çalıştıracak ise sürekli değil fasılalı gaza basıp, voltaj algıladığı an marşı bırakması lazım, bunların hepsi ince ayar. Subaru için hazır satılan, konektörlü bir kit almak lazım, yoksa tüm kontak kablolarını kesip araya girmek gerekiyor. immo varsa da başka şeyler yapmak gerekiyor, halka açık yerde hırsıza davetiye çıkarmamak için detayını yazmıyorum...
Bir de sistemin kensi arıza ihtimali var olmadık yerde arıza yaparsa uğraştırır. Sonuçta aftermarket bir ürün arıza yapma potansiyeli az değil.
CPH2009 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(03-12-2021, Saat: 23:24)baris demiş ki:
(03-12-2021, Saat: 20:11)Cihan demiş ki: Kit bir seneden fazladır elimde var ama takacak usta bulamıyorum :(
Çok sıkıntı, çünkü otomatik vites ise P konumunda, manuel ise boşta olduğunu denetleyecek switchler lazım, çok uzun marşa basarsa yakmasın diye timeout lazım, soğukta çalıştıracak ise sürekli değil fasılalı gaza basıp, voltaj algıladığı an marşı bırakması lazım, bunların hepsi ince ayar. Subaru için hazır satılan, konektörlü bir kit almak lazım, yoksa tüm kontak kablolarını kesip araya girmek gerekiyor. immo varsa da başka şeyler yapmak gerekiyor, halka açık yerde hırsıza davetiye çıkarmamak için detayını yazmıyorum...
Bir de sistemin kensi arıza ihtimali var olmadık yerde arıza yaparsa uğraştırır. Sonuçta aftermarket bir ürün arıza yapma potansiyeli az değil.
CPH2009 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi