(13-07-2020, Saat: 12:51)baris demiş ki: yazılım önemli, güzel günlerde kullanın.
Barış abi Raci ustanın araca sen yazılım yaptıktan sonra deneme fırsatım oldu. Araç cidden çok farketmiş. Yerinde duramıyor ve turbo erken dolduruyor harika olmuş eline sağlık
(13-07-2020, Saat: 14:56)baris demiş ki: bir anda başka araba almış gibi oluyor değil mi? Güle güle kullansın, darısı senin canavar projenin başına...
Abi 2.5xt sti gibi olmuş turbonun soluğu kesilmiyor. Frenler şuan çok zayıf kaldı hahaha. Benim proje biterse aynı setubu rica ediyorum : Şaka bir yana harika olmuş ne avans vuruyor nede patlama yapıyor tam ayarında bir yazılım oldu.
(13-07-2020, Saat: 12:51)baris demiş ki: yazılım önemli, güzel günlerde kullanın.
Barış abi Raci ustanın araca sen yazılım yaptıktan sonra deneme fırsatım oldu. Araç cidden çok farketmiş. Yerinde duramıyor ve turbo erken dolduruyor harika olmuş eline sağlık
Merak ettim, o gün beraber cikmistik tur atmaya, o haliyle kiyaslayip cidden cok farketmis diyorsan, iyice bir merak ettim
@baris abi bizim tr580 cvt'lerle hic sansimiz yok degil mi motora tadında tuzunda girmeye bile :(
(13-07-2020, Saat: 14:56)baris demiş ki: bir anda başka araba almış gibi oluyor değil mi? Güle güle kullansın, darısı senin canavar projenin başına...
Abi 2.5xt sti gibi olmuş turbonun soluğu kesilmiyor. Frenler şuan çok zayıf kaldı hahaha. Benim proje biterse aynı setubu rica ediyorum : Şaka bir yana harika olmuş ne avans vuruyor nede patlama yapıyor tam ayarında bir yazılım oldu.
(13-07-2020, Saat: 13:33)nitro37 demiş ki: Barış abi Raci ustanın araca sen yazılım yaptıktan sonra deneme fırsatım oldu. Araç cidden çok farketmiş. Yerinde duramıyor ve turbo erken dolduruyor harika olmuş eline sağlık
Merak ettim, o gün beraber cikmistik tur atmaya, o haliyle kiyaslayip cidden cok farketmis diyorsan, iyice bir merak ettim
@baris abi bizim tr580 cvt'lerle hic sansimiz yok degil mi motora tadında tuzunda girmeye bile :(
Seniin motor biraz daha güç kaldırır ama şanzıman kaldırmaz, pahalı bir deneyim olur yazık...
(13-07-2020, Saat: 12:51)baris demiş ki: yazılım önemli, güzel günlerde kullanın.
sadece yazilimla da olsa bizim 2.0 xt'lerde de belirgin performans artışı görülür mü acaba? Özellikle alt devirlerde biraz daha atik olsa,ne güzel olurdu
Eğer motor sorunsuz, herşeyi gerektiği gibi çalışıyorsa, sadece yazılımla da araç çok farkeder. Sonuçta fabrika yazılımı belirli emisyonlara uymak zorunda, bu marjlardan fedakarlık edip daha torklu ve daha hızlı tepkili şekilde yazmak mümkün.
Ama burda önemli olan motorun sağlıklı olması, çünkü aksayan, sıkınıtılı bir parça varsa, güç artırmaya yönelik yazılım onu daha da belirginleştirecktir, belki de kırıma kadar götürebilecektir. Bu yüzden ilk olarak aracın tüm bakım ve değişimlerinin yapılmış, sağlıklı çalışıyor olması elzemdir, sonrasında ufak dokunuşlarla gizli kalan canavar itina ile uyandırılır
(14-07-2020, Saat: 02:40)baris demiş ki: Eğer motor sorunsuz, herşeyi gerektiği gibi çalışıyorsa, sadece yazılımla da araç çok farkeder. Sonuçta fabrika yazılımı belirli emisyonlara uymak zorunda, bu marjlardan fedakarlık edip daha torklu ve daha hızlı tepkili şekilde yazmak mümkün.
Ama burda önemli olan motorun sağlıklı olması, çünkü aksayan, sıkınıtılı bir parça varsa, güç artırmaya yönelik yazılım onu daha da belirginleştirecktir, belki de kırıma kadar götürebilecektir. Bu yüzden ilk olarak aracın tüm bakım ve değişimlerinin yapılmış, sağlıklı çalışıyor olması elzemdir, sonrasında ufak dokunuşlarla gizli kalan canavar itina ile uyandırılır
Merhaba Barış bey, Stok forester 2005 XT için limitler nedir?
Stok için, eğer motor, soğutma, ateşleme, yakıt sistemi vs her şey sağlık lı ise, standardı olan 0.6 bar turbo basıncından, 0.8 bara çıkıp hala sağlıklı olarak güç almak mümkün. Tabi bunu abartıp 1.0 bara kadar açanlar da var, ama bedava ekmek yok, güç alırken ömürden yiyorsunuz, bunu da 15 yaşında bir motora yapıyorsunuz, o yüzden fazla masraf açmamak için önce aracın her şeyinin kontrol edilip sonrasında soft yazılım ile güçlendirilmeye gidilmesini tavsiye ederim.
(14-07-2020, Saat: 11:33)Slovan demiş ki:
(14-07-2020, Saat: 02:40)baris demiş ki: Eğer motor sorunsuz, herşeyi gerektiği gibi çalışıyorsa, sadece yazılımla da araç çok farkeder. Sonuçta fabrika yazılımı belirli emisyonlara uymak zorunda, bu marjlardan fedakarlık edip daha torklu ve daha hızlı tepkili şekilde yazmak mümkün.
Ama burda önemli olan motorun sağlıklı olması, çünkü aksayan, sıkınıtılı bir parça varsa, güç artırmaya yönelik yazılım onu daha da belirginleştirecktir, belki de kırıma kadar götürebilecektir. Bu yüzden ilk olarak aracın tüm bakım ve değişimlerinin yapılmış, sağlıklı çalışıyor olması elzemdir, sonrasında ufak dokunuşlarla gizli kalan canavar itina ile uyandırılır
Merhaba Barış bey, Stok forester 2005 XT için limitler nedir?
Sent from my iPhone using Tapatalk
XT'nin orjinal intercooleri biraz küçük geliyor. Egsozu da düz flanşlı duvar şeklinde. Eğer egsoz rahatlar, intercooler de sti gibi daha iyi bir dizayna geçiş yapılırsa, bobin, pompa, enjektör, buji vs kontrol edilir ve gerekenler değiştirilirse %40lara kadar güç artırmak mümkün oluyor yazılım sonrasında..