Levorg yazılımına baktım, 220de soft kesici var araçta boost azaltmaya başlıyor. 230da hard cut var, enjektörler kapatıyor.
1.6 motorla CVT şanzıman ve sürekli 4çeker yürüyen ile daha da gidebileceği fazla bişey yok bence.
Yine de kaldıralım derseniz yapılabilir, maliyeti şu an oldukça fazla, çünkü sırf FB DIT serisi için ayrı lisans alınacak veya COBB access port +tune veya ECUTEC+tune gibi bir çözüm satın alacaksınız, şu anki kur ile 7000-9000 lira civarına malolur.
Top speed 10-15 kmh daha gitsin diye 7K harcayabilecekseniz yapılabilir, bilin...
Aynen elektronik limitör var... JDM modellerde 180'de limitör var, EDM pazarına yine insaflı vermişler
Bana da mı inanmasınlar? Ben yol gösteriyorum, ticari işleri sevmem biliyorsun, ayrıca bu örnekte harcanacak para ile alınacak faydanın oranı çok kötü...
1.6 motorla CVT şanzıman ve sürekli 4çeker yürüyen ile daha da gidebileceği fazla bişey yok bence.
Yine de kaldıralım derseniz yapılabilir, maliyeti şu an oldukça fazla, çünkü sırf FB DIT serisi için ayrı lisans alınacak veya COBB access port +tune veya ECUTEC+tune gibi bir çözüm satın alacaksınız, şu anki kur ile 7000-9000 lira civarına malolur.
Top speed 10-15 kmh daha gitsin diye 7K harcayabilecekseniz yapılabilir, bilin...
(07-10-2021, Saat: 20:15)FATİH GÖNÜL demiş ki: ...aklima acaba limitör mü var bizim araclarda diye bi düşünce geldi ...
Aynen elektronik limitör var... JDM modellerde 180'de limitör var, EDM pazarına yine insaflı vermişler
(07-10-2021, Saat: 23:05)nitro37 demiş ki: ...
O sebeple Fatih bey levorg için şuan ve önümüzdeki 5 yıl "yapılabilir " denilen hiç bir şeye inanmayın. Özellikle modifiye ve yazılım konusunda.
..
Bana da mı inanmasınlar? Ben yol gösteriyorum, ticari işleri sevmem biliyorsun, ayrıca bu örnekte harcanacak para ile alınacak faydanın oranı çok kötü...