İki hafta evvel 2009 model subaru aracımı aldım.
Ufuk usta bursa da baktı eksantrik keçesinde yağ kaçağı var dedi ve bir kaç eksik daha saydı
Bu arada aracı aldığım kişi katalitik içinde ki konvektörleri boşalttığını söyledi.
Yukarıda belirttiğim sorunları subaru markasına yabancı olmam dolayısı ile biraz araştırdım en son aşağıdaki belirtteceğim şekilde hallettim.
ÖNCELİKLE YETKİLİ SERVİS istanbul
Yağ kaçağı için servisten randevu aldım. Randevu günü aracı götürdüm kavga dövüş arabayı bıraktım tam 5 iş günü sonra aldım burada eksantrik keçeleri ve triger kayışı değişti. 10600 tl tuttu
Servis hakkındaki düşüncelerime gelirsek TAM BİR REZALET STOK TUTMUYOR BÜYÜK İŞLERİ YAPMAK İSTEMİYORLAR TEK BİLDİKLERİ YAĞ SU BALATA DEĞİŞMEK çünkü bunlar hızlı ve seri değişiyor daha rantabl.
Bir daha asla gitmem özelden servis ismini verebilirim.
Daha sonra ertesi gün aracı SUBARU PARK özel servise gittim katalitik konvektörü için sağ olsun hasan usta patronun oğlu sorduğum her konuya net cevap verdi aracın acemisini olduğumu söyleyince bana bir kaç faydalı bilgi verdi kullanma tarzı ile alakalı diğer modeller hakkında bilgiler verdi. Katalitik konvektörünü 6000 tl değiştik cam suyunun hortumu çürümüş onu değiştirdik makinaya bağladık sorun görünmedi bu arada o keskin benzin kokusu bitti.
ÖZETLE BİR DAHA SERVİSE GİTMEM derken bunu 12 senedir VW YETKİLİ SERVİSİ KULLANAN BİRİ OLARAK SÖYLÜYORUM 170 BİN KM YETKİLİ SERVİS KULLANDIM HALADA DEVAM EDİYORUM VW İLE ARASINDA YETKİLİ SERVİS KONUSUNDA DAĞLAR KADAR FARK VAR TABİRİ CAİZ İSE BİRİ teneke BİRİ ALTIN
Ufuk usta bursa da baktı eksantrik keçesinde yağ kaçağı var dedi ve bir kaç eksik daha saydı
Bu arada aracı aldığım kişi katalitik içinde ki konvektörleri boşalttığını söyledi.
Yukarıda belirttiğim sorunları subaru markasına yabancı olmam dolayısı ile biraz araştırdım en son aşağıdaki belirtteceğim şekilde hallettim.
ÖNCELİKLE YETKİLİ SERVİS istanbul
Yağ kaçağı için servisten randevu aldım. Randevu günü aracı götürdüm kavga dövüş arabayı bıraktım tam 5 iş günü sonra aldım burada eksantrik keçeleri ve triger kayışı değişti. 10600 tl tuttu
Servis hakkındaki düşüncelerime gelirsek TAM BİR REZALET STOK TUTMUYOR BÜYÜK İŞLERİ YAPMAK İSTEMİYORLAR TEK BİLDİKLERİ YAĞ SU BALATA DEĞİŞMEK çünkü bunlar hızlı ve seri değişiyor daha rantabl.
Bir daha asla gitmem özelden servis ismini verebilirim.
Daha sonra ertesi gün aracı SUBARU PARK özel servise gittim katalitik konvektörü için sağ olsun hasan usta patronun oğlu sorduğum her konuya net cevap verdi aracın acemisini olduğumu söyleyince bana bir kaç faydalı bilgi verdi kullanma tarzı ile alakalı diğer modeller hakkında bilgiler verdi. Katalitik konvektörünü 6000 tl değiştik cam suyunun hortumu çürümüş onu değiştirdik makinaya bağladık sorun görünmedi bu arada o keskin benzin kokusu bitti.
ÖZETLE BİR DAHA SERVİSE GİTMEM derken bunu 12 senedir VW YETKİLİ SERVİSİ KULLANAN BİRİ OLARAK SÖYLÜYORUM 170 BİN KM YETKİLİ SERVİS KULLANDIM HALADA DEVAM EDİYORUM VW İLE ARASINDA YETKİLİ SERVİS KONUSUNDA DAĞLAR KADAR FARK VAR TABİRİ CAİZ İSE BİRİ teneke BİRİ ALTIN