(23-09-2019, Saat: 22:17)Cherkess demiş ki: Benzinli ve en düşük kmli olanı tercih edin desek yanlış olmaz.
benzinli ve lpg li almayı pilan lıyorum fakat km bira yüksek olması sorunmu acaba bakımlı ise sıkıntı olmaz diye düşünmüştüm ama sizler yıllardır kullandığınız için daha iyi bilirsiniz
Selamlar.linkteki araç arkadaşım ve forum üyemiz @Osman Girisen in aracıdır.temiz bir araç.arayin görüşün derim.fiyat olarakta elinden geldiğince yardımcı olacaktır.simdiden hakkınızda hayırlı olması dileklerimle.
Özgür abinin önerisine ilaveten ilk subarunuz olacaksa 2006-2007 atmosferikleri tavsiye ederim. Önceliğiniz motor mekanik olursa daha iyi olur. Konyada ki araçlar ile ilgili yapabileceğim bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım.
160 ile 180 bin arası biraz kritik sensör ve valfler için değişim zamanı gelmiş yada yaklaşmış olacak. alacağınız aracı subaru dan anlayan iyi bir ustaya gösterin. forumdan burak arkadaşımız zl foresterı 150 binden 300 bine kadar sorunsuz olarak kullanmışlardı.
(23-09-2019, Saat: 23:49)Salih demiş ki: Özgür abinin önerisine ilaveten ilk subarunuz olacaksa 2006-2007 atmosferikleri tavsiye ederim. Önceliğiniz motor mekanik olursa daha iyi olur. Konyada ki araçlar ile ilgili yapabileceğim bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım.
evet ilk olacak şimdilik mitsubishi lancer 1.8 cvt otomatik f1 var 2009 model onu satıp alacağım
(23-09-2019, Saat: 23:59)atillazen demiş ki: 160 ile 180 bin arası biraz kritik sensör ve valfler için değişim zamanı gelmiş yada yaklaşmış olacak. alacağınız aracı subaru dan anlayan iyi bir ustaya gösterin. forumdan burak arkadaşımız zl foresterı 150 binden 300 bine kadar sorunsuz olarak kullanmışlardı.
peki varsayalım bunların ve trigerin değişmesi gerekiyor bana masrafı nakadar olur tahmini yada yaklaşık
(23-09-2019, Saat: 23:49)Salih demiş ki: Özgür abinin önerisine ilaveten ilk subarunuz olacaksa 2006-2007 atmosferikleri tavsiye ederim. Önceliğiniz motor mekanik olursa daha iyi olur. Konyada ki araçlar ile ilgili yapabileceğim bir şey olursa yardımcı olmaya çalışırım.
Triger değişimi, subap ayarı, yürüyen fişek, rot, Z rot vs değişimi , disk balata, tüm sıvılarin değişimi, şanzıman motor difransiyel, en fazla 5 bn TL tutar