Subap ayarı. Antifriz değişimi Şamzıman yağı değişimi Diferansiyel yağları (ön/arka) değişimi Buji değişimi Fren hidroliği değişimi Ön düzende : viraj lstikleri, rotil, tabla fişeği değişimi Şanzıman yazılım güncelleme
Sonuca gelirsek, Aracımı teslim almaya gittiğimde tamamen farklı bir araçla karşılaştım. Motor çok sessizleşmiş. Titreşim azalmış. Gaz pedalı tepkileri çok iyi olmuş.
Şanzımana ayrı bir paragraf açmak istiyorum. Şanzımanın geçişleri pürüzsüz olmuş. Gereksiz arabanın ani atlayışları yok artık. Ne kadar gaza basarsam o kadar gidiyor. Gereksiz vites düşürmesi olmadığı için Aracın normal seyri 3000 devir altında, sessiz ve ekonomik. Şanzımana reset atılmasında bunun payı büyük sanırım.
Öndüzende ciddi sorun varmış farkında değilmişim. Aracı aldığımdan bu yana subaru herhalde böyle diyerek takır tukur geziyormuşum. Şimdi çukurlarda passat gibiyim puf puf.
Frenlerim çok hassaslaşmış, eskiden panik fren için üstüne binmem gerekirken şimdi dokunuyorum. (Fren hidroliği çok kararmıştı, ustanın isteğiyle değişti)
Diferansiyel ve şanzıman yağlarım çok kötü çıkmış. Oysaki benden önceki sahibi 30000 km önce değiştiğini söylemişti.
Motor bloğum çok temizmiş, usta ilkkez passız motor gördüm dedi. Hep antifriz kullanılmış dedi.
Eve dönerken 30 km kadar yol yaptım, şehir içi ışık dur kalk yakıt ortalamam 9.2Lt oldu. Aracı alalı 2 yıl oldu. Ben 10 lt altını llkkez görüyorum. LPG nin sigortasını söktüm. İleride çok güzel bir ayarla tekrar kullanır mıyım? Sanmıyorum. Muhtemelen muayene zamanı söktürürüm.
Tork garaj izmire gelmesi büyük nimet oldu. Ustalıklarını, muhabbetlerini çok sevdim. Tüm parçaları orjinal kullandık bu yüzden fiyat biraz arttı ama bence değdi.