(31-05-2019, Saat: 16:52)sarpworks demiş ki: aracin taban dosemesine de el atmaniz gerekecek. sudan cok etkilenmeyecek bir malzeme. belki suni deri(vynil) olabilir. Birde hava filtresi icin snolker dusunulebilir.
Şnorkel düşünüyorum hiç olmazsa görsel için bulamadım ama gerekirse dodikle beraber yaptırmaya çalışıcam şuan taban döşemesine gerek yok ihtiyaç duymam sanırım duruma göre bakıcaz artık
(31-05-2019, Saat: 16:52)sarpworks demiş ki: aracin taban dosemesine de el atmaniz gerekecek. sudan cok etkilenmeyecek bir malzeme. belki suni deri(vynil) olabilir. Birde hava filtresi icin snolker dusunulebilir.
Şnorkel düşünüyorum hiç olmazsa görsel için bulamadım ama gerekirse dodikle beraber yaptırmaya çalışıcam şuan taban döşemesine gerek yok ihtiyaç duymam sanırım duruma göre bakıcaz artık
(31-05-2019, Saat: 16:56)ARAS demiş ki: Şnorkel düşünüyorum hiç olmazsa görsel için bulamadım ama gerekirse dodikle beraber yaptırmaya çalışıcam şuan taban döşemesine gerek yok ihtiyaç duymam sanırım duruma göre bakıcaz artık
örnek olarak bol bol var zaten ama birebir tutmaz denemek lazım oda siparişle olcak bişey değil burdaki firmaları gezmek lazım
Snorkel icin mutlaka piyasada muadil birsey bulup, uzerinde oynama yaparak uydurabilirsiniz. En kotu ihtimalle yurt disindan siparis vermeniz gerekecek.
splash guard icin aslinda cozum var. legacy icin biraz daha buyuk var mi diye bakarken gordugum ornekler vardi. STI di sanirim. bildigimiz uzun, kamyon pacaligi gibiydi. yani kendiniz bunu cok rahatlikla yaptirabilirsiniz. karton ile kalibini cikartip, bu pacalik yapan yerlerden birine gidip o olcude kestirebilirsiniz. sonrasinda isterseniz boyarsiniz. off road da kullanacaginiz pacalik zaten sabit olmamali. WRC araclarina dikkat ederseniz onlarda da sabit degil ve basit gorunumlu plastik paspas gibiler. camur parkurlarda kullaniyorlar.
Çamuru bol olsun , tavan sepeti unutma ! Ledlerle görüntü güzelleşir , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yükseltme 10 cm direksiyon kutusunda ve camber caster ayarlarında sorun yaratabilir , bilhassa arka tekerler yükseltmeden sonra öne doğru geliyor ve buda araçta zıplama yapıyor , ilave geliştirme yapmadan max 4 cm yükseltme yapılabilir , lastiklardende 2 cm olursa max 6 cm yukseltme arazide sizi çok rahat gezinti yapmanızı sağlar , işlemleri yavaş yavaş ve bilinçli yapmakta fayda var , forester i bir jeep gibi bir LC gibi düşünmeyin , orijinalinden ayrıldıkça sorunlar beraberinde gelecektir , bilginize
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(31-05-2019, Saat: 18:53)ARAS demiş ki: örnek olarak bol bol var zaten ama birebir tutmaz denemek lazım oda siparişle olcak bişey değil burdaki firmaları gezmek lazım
Snorkel icin mutlaka piyasada muadil birsey bulup, uzerinde oynama yaparak uydurabilirsiniz. En kotu ihtimalle yurt disindan siparis vermeniz gerekecek.
splash guard icin aslinda cozum var. legacy icin biraz daha buyuk var mi diye bakarken gordugum ornekler vardi. STI di sanirim. bildigimiz uzun, kamyon pacaligi gibiydi. yani kendiniz bunu cok rahatlikla yaptirabilirsiniz. karton ile kalibini cikartip, bu pacalik yapan yerlerden birine gidip o olcude kestirebilirsiniz. sonrasinda isterseniz boyarsiniz. off road da kullanacaginiz pacalik zaten sabit olmamali. WRC araclarina dikkat ederseniz onlarda da sabit degil ve basit gorunumlu plastik paspas gibiler. camur parkurlarda kullaniyorlar.
Araştırdığım kadarıyla nk kasa pajero şnorkeli uyar gibi veya vitara ama bakmak lazım Paşalım sorun değil dediğiniz gibi mukavvayla bi şekilde kalıp çıkartılıp yapılır bakalım bayramdan sonra o işler
(31-05-2019, Saat: 20:10)highoutput demiş ki: Çamuru bol olsun , tavan sepeti unutma ! Ledlerle görüntü güzelleşir , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yükseltme 10 cm direksiyon kutusunda ve camber caster ayarlarında sorun yaratabilir , bilhassa arka tekerler yükseltmeden sonra öne doğru geliyor ve buda araçta zıplama yapıyor , ilave geliştirme yapmadan max 4 cm yükseltme yapılabilir , lastiklardende 2 cm olursa max 6 cm yukseltme arazide sizi çok rahat gezinti yapmanızı sağlar , işlemleri yavaş yavaş ve bilinçli yapmakta fayda var , forester i bir jeep gibi bir LC gibi düşünmeyin , orijinalinden ayrıldıkça sorunlar beraberinde gelecektir , bilginize
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tavan sepeti mi çadır mı kararsızım bakıcam ona ondan önce kaplama yaptırabilirim araç yeşil zaten aklımda da haki yeşil vardı işketmeyede gerek kalmaz
Yükseltme konusunda get (takoz) kullanmıcam zıplama yapmasının en büyük sebebi o ömortisörlerle uğraşcaz bakalım becerebilirsek olmadı geçici cözüm olarak get yaparım sonra yurtdışı vs araştırcam ama yaparız diye tahmin ediyorum enine boyuna konuştuk işi sorun yaşamamak için bulabildiğimiz en iyi ustayı en iyi malzemeyi kullanmaya çalışıyorum bakalım
(31-05-2019, Saat: 19:00)sarpworks demiş ki: Snorkel icin mutlaka piyasada muadil birsey bulup, uzerinde oynama yaparak uydurabilirsiniz. En kotu ihtimalle yurt disindan siparis vermeniz gerekecek.
splash guard icin aslinda cozum var. legacy icin biraz daha buyuk var mi diye bakarken gordugum ornekler vardi. STI di sanirim. bildigimiz uzun, kamyon pacaligi gibiydi. yani kendiniz bunu cok rahatlikla yaptirabilirsiniz. karton ile kalibini cikartip, bu pacalik yapan yerlerden birine gidip o olcude kestirebilirsiniz. sonrasinda isterseniz boyarsiniz. off road da kullanacaginiz pacalik zaten sabit olmamali. WRC araclarina dikkat ederseniz onlarda da sabit degil ve basit gorunumlu plastik paspas gibiler. camur parkurlarda kullaniyorlar.
Araştırdığım kadarıyla nk kasa pajero şnorkeli uyar gibi veya vitara ama bakmak lazım Paşalım sorun değil dediğiniz gibi mukavvayla bi şekilde kalıp çıkartılıp yapılır bakalım bayramdan sonra o işler
(31-05-2019, Saat: 20:10)highoutput demiş ki: Çamuru bol olsun , tavan sepeti unutma ! Ledlerle görüntü güzelleşir , selamlar
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yükseltme 10 cm direksiyon kutusunda ve camber caster ayarlarında sorun yaratabilir , bilhassa arka tekerler yükseltmeden sonra öne doğru geliyor ve buda araçta zıplama yapıyor , ilave geliştirme yapmadan max 4 cm yükseltme yapılabilir , lastiklardende 2 cm olursa max 6 cm yukseltme arazide sizi çok rahat gezinti yapmanızı sağlar , işlemleri yavaş yavaş ve bilinçli yapmakta fayda var , forester i bir jeep gibi bir LC gibi düşünmeyin , orijinalinden ayrıldıkça sorunlar beraberinde gelecektir , bilginize
HUAWEI TAG-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tavan sepeti mi çadır mı kararsızım bakıcam ona ondan önce kaplama yaptırabilirim araç yeşil zaten aklımda da haki yeşil vardı işketmeyede gerek kalmaz
Yükseltme konusunda get (takoz) kullanmıcam zıplama yapmasının en büyük sebebi o ömortisörlerle uğraşcaz bakalım becerebilirsek olmadı geçici cözüm olarak get yaparım sonra yurtdışı vs araştırcam ama yaparız diye tahmin ediyorum enine boyuna konuştuk işi sorun yaşamamak için bulabildiğimiz en iyi ustayı en iyi malzemeyi kullanmaya çalışıyorum bakalım
linkteki arkadaş güzel geliştirmeler yapıyor , videlarını izlerseniz fikir açısından faydası olacaktır , selamlar