Lineartronic Sürekli Degişken Zamanlı Otomatik Şanjuman CVT
SUBARU'nun Lineartronic Sürekli Değişken Transmisyonu (CVT), momentum kaybı olmaksızın dişli oranını otomatik olarak ayarlar. Adaptif Kontrol, koşullar ve sürüş şekli için otomatik olarak en iyi dişli oranına geçer. CVT, motorun ideal hızda çalışmasını sağlarken, yakıt tüketimini azaltırken güç ve tepki verimi artırır.
Geleneksel sabit, kademeli dişliler arasında geçiş yapmak yavaş ve verimsizdir. Normal manuel veya otomatik şanzımanlarda, dişli değiştirmek için motor gücü anlık olarak ayrılır ve performans düşer. Bir SUBARU sürmek daha sessiz ve pürüzsüz.
Gizlenemez Performans
Lineartronic Sürekli Değişken Şanzıman (CVT), kemer yerine zincir kullanır ve genel oranlarda daha geniş bir aralık sunar. Bu, gaz girişine daha hızlı yanıt verir ve performans ve verimliliği geliştirir. Gelişmiş tork kontrolü sayesinde hızlanma duyarlı, anlık ve gecikmemiştir. Aktif bir tork bölmeli AWD sistemi, çekiş koşullarını, şanzıman ve sürücü girişlerini izleyerek, tork dağılımını önden arkaya sürekli kontrol ve optimize eder.
Otomatik şanzıman kararlıdıdır. Ancak bazen, tepelere tırmanırken veya geçerken gibi, el ele almak isteyebilirsiniz. Direksiyondaki F1 kulakçıkları istediginiz vitesi değiştirmenizi sağlar. İstediğiniz zaman otomatik şanzımana tekrar kullanı
SUBARU'nun Lineartronic Sürekli Değişken Transmisyonu (CVT), momentum kaybı olmaksızın dişli oranını otomatik olarak ayarlar. Adaptif Kontrol, koşullar ve sürüş şekli için otomatik olarak en iyi dişli oranına geçer. CVT, motorun ideal hızda çalışmasını sağlarken, yakıt tüketimini azaltırken güç ve tepki verimi artırır.
Geleneksel sabit, kademeli dişliler arasında geçiş yapmak yavaş ve verimsizdir. Normal manuel veya otomatik şanzımanlarda, dişli değiştirmek için motor gücü anlık olarak ayrılır ve performans düşer. Bir SUBARU sürmek daha sessiz ve pürüzsüz.
Gizlenemez Performans
Lineartronic Sürekli Değişken Şanzıman (CVT), kemer yerine zincir kullanır ve genel oranlarda daha geniş bir aralık sunar. Bu, gaz girişine daha hızlı yanıt verir ve performans ve verimliliği geliştirir. Gelişmiş tork kontrolü sayesinde hızlanma duyarlı, anlık ve gecikmemiştir. Aktif bir tork bölmeli AWD sistemi, çekiş koşullarını, şanzıman ve sürücü girişlerini izleyerek, tork dağılımını önden arkaya sürekli kontrol ve optimize eder.
Otomatik şanzıman kararlıdıdır. Ancak bazen, tepelere tırmanırken veya geçerken gibi, el ele almak isteyebilirsiniz. Direksiyondaki F1 kulakçıkları istediginiz vitesi değiştirmenizi sağlar. İstediğiniz zaman otomatik şanzımana tekrar kullanı