Merhaba Arada bir farklı markalara modellere yönelsem de dönüp dolaşıp tekrar Subaru bakmaya devam ediyorum. Outback ya da Legacy ilgimi çok çekiyor. Rica etsem atacağım linklerdeki araçlar hakkında yorumlarınızı paylaşır mısınız?
Merhaba. Öneri için teşekkür ederim. Zorlarsam 700 bine kadar çıkabilirim. Subaru’nun dizel motorlarından çekindiğim için yeni modellere pek bakamıyorum. XV de pek ilgimi çekmiyor. Haliyle seçeneğim kısıtlı. Outback’in Legacy’e nazaran daha premium olduğunun farkındayım fakat temizini bulmak da çok zor. LPG’siz sadece 1 ilan var 200k km civarında ama onun da açıklama kısmında çelişkili cümleler var biraz. Başlarda 2-3 parça boyalı dendi. Sonra sol taraf macunlu boya dendi. Şimdi bel altı komple boyalı deniyor. Boya takıntım pek yoktur ama çelişkili cümleler olunca da insan istemsizce çekiniyor. Biraz daha takip etmek gerekiyor belki de düşen ilanları
İlanlarda Legacy ler 200 bin km altında Outbackler zaten çok az olduğu için çok da tercih şansınız yok. Forumdaki tecrübelerimiz gösteriyor ki km Subaru için önemli kriterlerden biri olsa da 2. sırada yer almalı, tabi bir yere kadar. Proje yapmayacaksanız 400-500 bin kmlerdeki araçlara atlamanın da alemi yok. Ama çok düşük kmlerde yağ eksilten XV ler 50-60 bin kmlerde katalizör eriten Foresterlar Legacyler de gördük Blok çatlatan kapak yamultan 3.0 H6 motorlu Tribecalar Outbackler de gördük. Ama çok farklı kmlerdeydi bu araçlar. Çoğunluğu kullanıcı hatasıydı bakımda ucuza kaçmalar iş bilmez ustalara motor emanet etmeler çok iyi dedikleri meşhur garajların çıraklara iş yaptırıp ya da ustaların sallama işler yapıp da sonuçta burada çare arayan arkadaşlarımız oldu. Herşeyi LPG ye atan lastik havası inse LPG den diyebilme potansiyeli taşıyan Yetkili servisleri de sayalım. Vesselam ben olsam gücümün yettiği en düşük kmli en yüksek modelli Subaru yu alırım Forester Outback XV Legacy farketmez. Ama Legacy arıyor olsam 2010 modele kadar olanların içi dışı çok güzel olmasına rağmen şu an kullandığım 2010-11 kasadan başkasına bakmam şahsen. Çünkü alt kasanın 4 ileri olması sekonder valf ve pompa sıkıntısı olması hiç sekmeyen oksijen sensörü sıkıntısı vs biraz kronik dertleri var tabi bunların hepsini yaptırmış olan ilgili kullanıcıdan alıyorsanız düşünmeye gerek yok. Ama Subaru alırken ilk kriter satıcı niye satıyor olmalı. Al sat mı yapıyor, iş karşılığı mı eline geçmiş, galerici mi (kesinlikle araç sormaya bile aramayın yalan ağızlarına yuva yapmıştır) takasla mı almış, bir heves alıp da masraf mı açmış bunlar önemli detaylar. Model yükseltmek başka bir modele geçmek gibi dertleri olur Subarucuların genelde kendimden biliyorum çünkü (Bende de kaşıntı başladı bakalım kafama göre araç bulursam satıp değiştiririm belki). Çünkü Dünyanın en sadık müşteri kitlesine sahip 2. markasıdır Subaru. Zaten Subaruyla bir kış geçiren kimse kolay kolay satmaz satsa da başka markaya bakmaz, başka marka alsa bile hızlıca geri döner Subaruya.
(08-05-2023, Saat: 01:05)Cherkess demiş ki: İlanlarda Legacy ler 200 bin km altında Outbackler zaten çok az olduğu için çok da tercih şansınız yok. Forumdaki tecrübelerimiz gösteriyor ki km Subaru için önemli kriterlerden biri olsa da 2. sırada yer almalı, tabi bir yere kadar. Proje yapmayacaksanız 400-500 bin kmlerdeki araçlara atlamanın da alemi yok. Ama çok düşük kmlerde yağ eksilten XV ler 50-60 bin kmlerde katalizör eriten Foresterlar Legacyler de gördük Blok çatlatan kapak yamultan 3.0 H6 motorlu Tribecalar Outbackler de gördük. Ama çok farklı kmlerdeydi bu araçlar. Çoğunluğu kullanıcı hatasıydı bakımda ucuza kaçmalar iş bilmez ustalara motor emanet etmeler çok iyi dedikleri meşhur garajların çıraklara iş yaptırıp ya da ustaların sallama işler yapıp da sonuçta burada çare arayan arkadaşlarımız oldu. Herşeyi LPG ye atan lastik havası inse LPG den diyebilme potansiyeli taşıyan Yetkili servisleri de sayalım. Vesselam ben olsam gücümün yettiği en düşük kmli en yüksek modelli Subaru yu alırım Forester Outback XV Legacy farketmez. Ama Legacy arıyor olsam 2010 modele kadar olanların içi dışı çok güzel olmasına rağmen şu an kullandığım 2010-11 kasadan başkasına bakmam şahsen. Çünkü alt kasanın 4 ileri olması sekonder valf ve pompa sıkıntısı olması hiç sekmeyen oksijen sensörü sıkıntısı vs biraz kronik dertleri var tabi bunların hepsini yaptırmış olan ilgili kullanıcıdan alıyorsanız düşünmeye gerek yok. Ama Subaru alırken ilk kriter satıcı niye satıyor olmalı. Al sat mı yapıyor, iş karşılığı mı eline geçmiş, galerici mi (kesinlikle araç sormaya bile aramayın yalan ağızlarına yuva yapmıştır) takasla mı almış, bir heves alıp da masraf mı açmış bunlar önemli detaylar. Model yükseltmek başka bir modele geçmek gibi dertleri olur Subarucuların genelde kendimden biliyorum çünkü (Bende de kaşıntı başladı bakalım kafama göre araç bulursam satıp değiştiririm belki). Çünkü Dünyanın en sadık müşteri kitlesine sahip 2. markasıdır Subaru. Zaten Subaruyla bir kış geçiren kimse kolay kolay satmaz satsa da başka markaya bakmaz, başka marka alsa bile hızlıca geri döner Subaruya.
Merhaba. Çok detaylı bir açıklama yazmışsınız. Elinize sağlık, teşekkür ederim. Şu an için biraz daha takip etmekten başka çare yok gibi o halde. Bu ilanların hiçbiri saydığınız kriterlere uymuyor çünkü. Bekleyen derviş misali…
(08-05-2023, Saat: 07:47)furtherquiterdeeper demiş ki: Bu durumda en iyisi 2011 Beyaz Outback 2.5 gibi duruyor. (5 numara)
Merhaba. Aralarında düzgün sayılabilecek tek araç 5 numara gibi ama onun da galeriden olması beni direkt soğutuyor. Yine de bi görmekten zarar gelmez. Önümüzdeki günlerde gidip inceleyeceğim