Aracım 2 defa P0420 arızası verdi. İlkinde İsmail Usta sildi. Yaklaşık 1 ay önce idi, gene yaparsa bakarız dedi.
Geçen hafta tekrar verdi aynı arıza kodunu. Ama bu sefer 2 gün gidemedim İsmail Usta ya, kendiliğinden söndü. İsmail Usta bakarken alta ortada egzost borusunun üstünde bir kaçak buldu. Bundan da yapabilir dedi. Yarın gazaltı ile kaynattıracağım Ağar Oto Egzost a. Benim iyi egzostcumdur. E200 e bir çift çıkış işçiliği yaptılar, orijinalden farksız.
Şimdi sorun şu, aracı Mersin e yollayacağız kısmet ise. Orijinal katalitiği açtırıp baktırayım mı? Yoksa sadece kaçağı kaynatıp takip mi edelim? Araç hiç LPG görmemiş, 210.00 km ye az kaldı. Normalde konvertör benim bildiğim kadarıyla kendini temizliyor yüksek devirde biraz kullanınca. Yoksa o dizellerde partikül filtresi miydi?
Mersin de bu işleri yaptırmak zor, parasında değilim, mahcup olmayalım.
Çok teşekkürler.
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tarkan hocam belli bir km sonra her Subaru benzinlide olsa katalitik arızası malesef veriyor. Bence çatlak ile alakası yok. Düşük devirlerde kullanıldigi sürece o arızayı hep verecek. Tek çözüm boşaltmak yada Universal kat ile degisimini sağlamak.
Aynı sorun bende de var, düşük devirde daha sık mı yapıyor. Vay anama vaayyyyy. Yandım ki ne yandım. Neyse şu sunroof u halledelim ona da bi şeyler düşünücez artık.
(03-09-2019, Saat: 10:20)hkn16 demiş ki: Aynı sorun bende de var, düşük devirde daha sık mı yapıyor. Vay anama vaayyyyy. Yandım ki ne yandım. Neyse şu sunroof u halledelim ona da bi şeyler düşünücez artık.
Universal katlar var en az 2 sene gidiyor. Alıp takıyorsun keyfine bakıyorsun
(03-09-2019, Saat: 10:20)hkn16 demiş ki: Aynı sorun bende de var, düşük devirde daha sık mı yapıyor. Vay anama vaayyyyy. Yandım ki ne yandım. Neyse şu sunroof u halledelim ona da bi şeyler düşünücez artık.
Universal katlar var en az 2 sene gidiyor. Alıp takıyorsun keyfine bakıyorsun
Aracın muayenesi yeni zaten, neredeyse 2 yıl var. Bursa ya dönünce sizlerle irtibatlı bir şekilde çözüleceğini tahmin ediyorum.
Bugün egzostcumda kaçağı kaynattırdım. O da aynı şeyi söyledi. Bu kaçak yakabilirmiş arıza lambasını.
Yalnız bir çekişi arttı aracın, inanılmaz. İsmail Usta yı arayıp teyit de ettim. Kesinlikle egzost kaçağı çekişi düşürüyormuş. Sanki ilk kalkışta turbo lag gibi kalkıyordu. Şimdi fişek gibi oldu.
Konvertör için bir egzost emisyonu yaptıracağım yarın. Orda belli olur. Euro 4 sanırım bunlar. Fazla dolu değildir katları Euro 5 kadar. Kolay kolay dolacağını sanmıyorum.
Saygılar...
SM-G965F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi