Arkadaşlar Merhaba,
Biliyorsunuz aracım satılık ilanlarındaydı, ilanı foruma da eklemiştim.
Ancak yaklaşık 10'a yakın 60-75K TL bandında fiyat teklifini reddettikten sonra (aracın ilan fiyatı 120K TL idi) vicdansızlıkla, piyasayı yükseltmeye çalışmakla, hainlikle, al-satçılıkla, fırsatçılıkla suçlandığım için, açıkçası satmaktan vazgeçtim. Ben de üzerine para koyup daha yüksek model bir araç alacağım arkadaşım, neden şahin-doğan parasına satayım arabamı
Adam 2004 model clio satmış 60 bin TL'ye, bana diyor ki "pandemide subaruya kimse bu paraları vermez 75 bin TL vereyim işine gelirse" ,reddedince de ben piyasayı yükseltmiş oluyorum. Gönül ister ki elimdekini 25K TL ye satayım, üzerine 10K koyup XV'ye 15K koyup Levorg'a geçeyim ama maalesef piyasa gerçekleri diye bir şey var. Aracını satarken piyasadan memnun, ama iş almaya geldiğinde satıcı hain oluyor, insanlar gerçekten Türkiye gerçeklerinden uzak yaşıyorlar bunu anladım. (Kusura bakmayın biraz ulusa serzeniş gibi oldu )
Şimdiki planım aracımın kalan eksiklerini gidererek en az 150 bin km olana kadar binmek.
Aracın son 10bin km bakımı yapılalı yaklaşık 2,500km oldu.
Bakımdan sonra yaklaşık 1 aya yakındır, direksiyonu sağa sola çevirirken sanki tekerlekler veya direksiyon bir yere takılıyormuş gibi hissediyorum. Direksiyon hissiyatı da oldukça sertleşti. Yani araba dönüyor ama zor dönüyormuş gibi, sanki direksiyonu tekerleklere bağlayan aksama bişey kaçmışta her çevirdiğimde ona takılıyormuş gibi bir hissiyat var.
Ayrıca yine aynı anda ortaya çıkan bir sıkıntı daha var, her kasise girişimde ön taraftan garç gurç ses gelmeye başladı. Normalde amortisör ya da ön takım derdim ama direksiyon problemiyle aynı anda baş göstermesi acaba iki problem ilişkili mi diye düşünmeme yol açtı.
Sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir ?
Vaktim olunca aracı jaspada detaylı checkupa götüreceğim ama sizlerin de fikirlerini almak isterim. Jaspa genelde parça değişimine gidiyor, eğer tamiri mümkün birşeyse önerdiğiniz başka bir yere de götürebilirim. (istanbul avrupa yakası olması tercihim).
Birde ön tamponda sağ ön far altında rütuş-boya gereken bir yer var. Kime sorsam 4-5 gün araba kalacak diyor. Gündelik kullandığımız için bir türlü bırakamıyorum arabayı. Bildiğiniz, önerdiğiniz, eli hızlı kaportacı öneriniz olursa sevinirim.
Hepinize şimdiden teşekkürler.
Biliyorsunuz aracım satılık ilanlarındaydı, ilanı foruma da eklemiştim.
Ancak yaklaşık 10'a yakın 60-75K TL bandında fiyat teklifini reddettikten sonra (aracın ilan fiyatı 120K TL idi) vicdansızlıkla, piyasayı yükseltmeye çalışmakla, hainlikle, al-satçılıkla, fırsatçılıkla suçlandığım için, açıkçası satmaktan vazgeçtim. Ben de üzerine para koyup daha yüksek model bir araç alacağım arkadaşım, neden şahin-doğan parasına satayım arabamı
Adam 2004 model clio satmış 60 bin TL'ye, bana diyor ki "pandemide subaruya kimse bu paraları vermez 75 bin TL vereyim işine gelirse" ,reddedince de ben piyasayı yükseltmiş oluyorum. Gönül ister ki elimdekini 25K TL ye satayım, üzerine 10K koyup XV'ye 15K koyup Levorg'a geçeyim ama maalesef piyasa gerçekleri diye bir şey var. Aracını satarken piyasadan memnun, ama iş almaya geldiğinde satıcı hain oluyor, insanlar gerçekten Türkiye gerçeklerinden uzak yaşıyorlar bunu anladım. (Kusura bakmayın biraz ulusa serzeniş gibi oldu )
Şimdiki planım aracımın kalan eksiklerini gidererek en az 150 bin km olana kadar binmek.
Aracın son 10bin km bakımı yapılalı yaklaşık 2,500km oldu.
Bakımdan sonra yaklaşık 1 aya yakındır, direksiyonu sağa sola çevirirken sanki tekerlekler veya direksiyon bir yere takılıyormuş gibi hissediyorum. Direksiyon hissiyatı da oldukça sertleşti. Yani araba dönüyor ama zor dönüyormuş gibi, sanki direksiyonu tekerleklere bağlayan aksama bişey kaçmışta her çevirdiğimde ona takılıyormuş gibi bir hissiyat var.
Ayrıca yine aynı anda ortaya çıkan bir sıkıntı daha var, her kasise girişimde ön taraftan garç gurç ses gelmeye başladı. Normalde amortisör ya da ön takım derdim ama direksiyon problemiyle aynı anda baş göstermesi acaba iki problem ilişkili mi diye düşünmeme yol açtı.
Sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir ?
Vaktim olunca aracı jaspada detaylı checkupa götüreceğim ama sizlerin de fikirlerini almak isterim. Jaspa genelde parça değişimine gidiyor, eğer tamiri mümkün birşeyse önerdiğiniz başka bir yere de götürebilirim. (istanbul avrupa yakası olması tercihim).
Birde ön tamponda sağ ön far altında rütuş-boya gereken bir yer var. Kime sorsam 4-5 gün araba kalacak diyor. Gündelik kullandığımız için bir türlü bırakamıyorum arabayı. Bildiğiniz, önerdiğiniz, eli hızlı kaportacı öneriniz olursa sevinirim.
Hepinize şimdiden teşekkürler.