(05-08-2019, Saat: 10:31)nitro37 demiş ki: Fiyat motor ve donanım seçeneğine göre fazla olmuş. Bunun yerine daha yüksek model forester alınabilir. Kk olarak avantajlı gibi dursada bazı parcalar km düşük olduğu icin değişmemiş olabilir. Buda extra maliyet demektir. Ata Subaru Subaru konusunda sıfır bilgiye sahip bunuda dip not ileteyim. Belkide İzmir'den sonra tr deki en başarısiz Subaru yetkili servisi
Merhaba Mehmet hocam, videolardan samimi bir abimiz olduğuna kanaat getirerek affına sığınarak bir soru sormak isterim Aşağıdaki ilandaki aracı bugün görmeye gittik istanbulda, Bankacı genç bir arkadaş sahibi 1 yıldır kullanıyormuş, aracın motorda 2-3 yerde yağ kaçak var, sol arka amortisör gitmek üzere sağ ise patlak yağ kaçak var. Lastikler bitmek üzere , harici bir genel bir sıkıntı yok gibi gibi.. Birde lpg de rolantide araçta titreşim var hafiften.. Radyatör orjinal, extra difransiyel yağ sotuğucu yok, stoc araç 64 Son biter diyor, bu araçlara çok yabancı olduğum için senin fikrin önemli.. Bu aracı ederi ne olmalı max? Saydığı olumsuzlukların tamir maliyeti nedir? İstanbul da bu işten kim anlar usta olarak tavsiyen? **LPG 150 binde takılmış der ama ıspatı yok,
(05-08-2019, Saat: 10:31)nitro37 demiş ki: Fiyat motor ve donanım seçeneğine göre fazla olmuş. Bunun yerine daha yüksek model forester alınabilir. Kk olarak avantajlı gibi dursada bazı parcalar km düşük olduğu icin değişmemiş olabilir. Buda extra maliyet demektir. Ata Subaru Subaru konusunda sıfır bilgiye sahip bunuda dip not ileteyim. Belkide İzmir'den sonra tr deki en başarısiz Subaru yetkili servisi
Merhaba Mehmet hocam, videolardan samimi bir abimiz olduğuna kanaat getirerek affına sığınarak bir soru sormak isterim Aşağıdaki ilandaki aracı bugün görmeye gittik istanbulda, Bankacı genç bir arkadaş sahibi 1 yıldır kullanıyormuş, aracın motorda 2-3 yerde yağ kaçak var, sol arka amortisör gitmek üzere sağ ise patlak yağ kaçak var. Lastikler bitmek üzere , harici bir genel bir sıkıntı yok gibi gibi.. Birde lpg de rolantide araçta titreşim var hafiften.. Radyatör orjinal, extra difransiyel yağ sotuğucu yok, stoc araç 64 Son biter diyor, bu araçlara çok yabancı olduğum için senin fikrin önemli.. Bu aracı ederi ne olmalı max? Saydığı olumsuzlukların tamir maliyeti nedir? İstanbul da bu işten kim anlar usta olarak tavsiyen? **LPG 150 binde takılmış der ama ıspatı yok,
Şimdiden çok teşekkürler, Detay anlatmak istersen de arayada bilirim seni cebini verirsen..
Ben de aracımı hafta başı aldım. Almadan önce Se-Ta Subaru'da baktırdım. Eksikleri söylerken aynı zamanda maliyetlerini de bir kağıda yazıp verdiler. İsterseniz bir de oraya gösterin. Yeri Sultanbeyli'de. Amortisör tamiri için tanesine 300 Lira dediler. Tabi bu sadece ufak yağ kaçağı olan bir amortisör için. Sizinkilerin durumuna göre değişebilir.
(05-08-2019, Saat: 10:31)nitro37 demiş ki: Fiyat motor ve donanım seçeneğine göre fazla olmuş. Bunun yerine daha yüksek model forester alınabilir. Kk olarak avantajlı gibi dursada bazı parcalar km düşük olduğu icin değişmemiş olabilir. Buda extra maliyet demektir. Ata Subaru Subaru konusunda sıfır bilgiye sahip bunuda dip not ileteyim. Belkide İzmir'den sonra tr deki en başarısiz Subaru yetkili servis
Merhaba Mehmet hocam, videolardan samimi bir abimiz olduğuna kanaat getirerek affına sığınarak bir soru sormak isterim Aşağıdaki ilandaki aracı bugün görmeye gittik istanbulda, Bankacı genç bir arkadaş sahibi 1 yıldır kullanıyormuş, aracın motorda 2-3 yerde yağ kaçak var, sol arka amortisör gitmek üzere sağ ise patlak yağ kaçak var. Lastikler bitmek üzere , harici bir genel bir sıkıntı yok gibi gibi.. Birde lpg de rolantide araçta titreşim var hafiften.. Radyatör orjinal, extra difransiyel yağ sotuğucu yok, stoc araç 64 Son biter diyor, bu araçlara çok yabancı olduğum için senin fikrin önemli.. Bu aracı ederi ne olmalı max? Saydığı olumsuzlukların tamir maliyeti nedir? İstanbul da bu işten kim anlar usta olarak tavsiyen? **LPG 150 binde takılmış der ama ıspatı yok,
Şimdiden çok teşekkürler, Detay anlatmak istersen de arayada bilirim seni cebini verirsen..
Estağfurullah Rica ederim Forum bunun için var zaten. Aracın ilan daki fiyatı bence piyasa fiyatlarına göre olması gereken seviyelerden bir tık fazla gibi. Tabi burada takdir satıcının biçtiği fiyat olmalı. Yağ kaçaklarının nereden geldiği önemli bir konu, genelde keçelerden gelir değişimi ile sorun giderilir. Maliyeti düşüktür. Arka amortisörler self liviling özellikli ve tamiri çifti için 750 tl civarında. Tek taraf patlak olsa bile iki tarafında aynı anda bar basınç kontrolü yapılarak tamir edilmesi lazım. LPG de hafif bir sallantı var ise bunun çok iyi incelenmesi lazım. Bu sallantı lpg ayarından yada lpg tesisatından olabileceği gibi motor sensör ve subap sıkışmasından da kaynaklanıyor olabilir. Subap ayarı ortalama 1500 tl iken subaplar ayar ile kurtarmaz ise değişimi 5000 tl yi bulur. Bu nedenle bu titremeyi iyi analız edecek bir servise aracı götürmek lazım. Yine ayrıca aracın lpg de ve benzinde hararet kontrolünün yapılması gerekiyor. Bu hararet testi sırasında eğer ki hararet yükselirse buna dayanarak aracın önceden de ara ara hararet yaşamış olma ihitmali akıllara gelir ki buda motor açısından iyi bir izlenim bırakmaz. Son olarak motor kısmında Araç sensörleri özellikle sekonder pompa ve oksijen bank 1 sensörleri iyi kontrol edilmelidir. Şanzıman geçişleri aks iç ve dış kafaları da tıpkı sensörler gibi pahalı parçalardır bu nedenle kontrol aşamasında ön düzenede iyice bakılması gerekir. LPG montaj şekli ve şuana kadar motora olası vermiş olduğu hasar da çok önemlidir.
Tüm bu kontroller için, İstanbul da bolca servis mevcut ama biz genelde geri dönüşü olumlu yapan üyelerimizin tavsiyelerine bakarak subaru park ismail usta ve seta subaru namık ustayı tavsiye edebiliriz. Diğerleri de muhakkak iyidir ama forumda paylaşılmayınca öneremiyoruz.
(13-09-2019, Saat: 16:01)MstCnr34 demiş ki: Merhaba Mehmet hocam, videolardan samimi bir abimiz olduğuna kanaat getirerek affına sığınarak bir soru sormak isterim Aşağıdaki ilandaki aracı bugün görmeye gittik istanbulda, Bankacı genç bir arkadaş sahibi 1 yıldır kullanıyormuş, aracın motorda 2-3 yerde yağ kaçak var, sol arka amortisör gitmek üzere sağ ise patlak yağ kaçak var. Lastikler bitmek üzere , harici bir genel bir sıkıntı yok gibi gibi.. Birde lpg de rolantide araçta titreşim var hafiften.. Radyatör orjinal, extra difransiyel yağ sotuğucu yok, stoc araç 64 Son biter diyor, bu araçlara çok yabancı olduğum için senin fikrin önemli.. Bu aracı ederi ne olmalı max? Saydığı olumsuzlukların tamir maliyeti nedir? İstanbul da bu işten kim anlar usta olarak tavsiyen? **LPG 150 binde takılmış der ama ıspatı yok,
Şimdiden çok teşekkürler, Detay anlatmak istersen de arayada bilirim seni cebini verirsen..
Estağfurullah Rica ederim Forum bunun için var zaten. Aracın ilan daki fiyatı bence piyasa fiyatlarına göre olması gereken seviyelerden bir tık fazla gibi. Tabi burada takdir satıcının biçtiği fiyat olmalı. Yağ kaçaklarının nereden geldiği önemli bir konu, genelde keçelerden gelir değişimi ile sorun giderilir. Maliyeti düşüktür. Arka amortisörler self liviling özellikli ve tamiri çifti için 750 tl civarında. Tek taraf patlak olsa bile iki tarafında aynı anda bar basınç kontrolü yapılarak tamir edilmesi lazım. LPG de hafif bir sallantı var ise bunun çok iyi incelenmesi lazım. Bu sallantı lpg ayarından yada lpg tesisatından olabileceği gibi motor sensör ve subap sıkışmasından da kaynaklanıyor olabilir. Subap ayarı ortalama 1500 tl iken subaplar ayar ile kurtarmaz ise değişimi 5000 tl yi bulur. Bu nedenle bu titremeyi iyi analız edecek bir servise aracı götürmek lazım. Yine ayrıca aracın lpg de ve benzinde hararet kontrolünün yapılması gerekiyor. Bu hararet testi sırasında eğer ki hararet yükselirse buna dayanarak aracın önceden de ara ara hararet yaşamış olma ihitmali akıllara gelir ki buda motor açısından iyi bir izlenim bırakmaz. Son olarak motor kısmında Araç sensörleri özellikle sekonder pompa ve oksijen bank 1 sensörleri iyi kontrol edilmelidir. Şanzıman geçişleri aks iç ve dış kafaları da tıpkı sensörler gibi pahalı parçalardır bu nedenle kontrol aşamasında ön düzenede iyice bakılması gerekir. LPG montaj şekli ve şuana kadar motora olası vermiş olduğu hasar da çok önemlidir.
Tüm bu kontroller için, İstanbul da bolca servis mevcut ama biz genelde geri dönüşü olumlu yapan üyelerimizin tavsiyelerine bakarak subaru park ismail usta ve seta subaru namık ustayı tavsiye edebiliriz. Diğerleri de muhakkak iyidir ama forumda paylaşılmayınca öneremiyoruz.
Çok tesekkurler..
(13-09-2019, Saat: 16:17)mstkurt demiş ki:
(13-09-2019, Saat: 16:01)MstCnr34 demiş ki: Merhaba Mehmet hocam, videolardan samimi bir abimiz olduğuna kanaat getirerek affına sığınarak bir soru sormak isterim Aşağıdaki ilandaki aracı bugün görmeye gittik istanbulda, Bankacı genç bir arkadaş sahibi 1 yıldır kullanıyormuş, aracın motorda 2-3 yerde yağ kaçak var, sol arka amortisör gitmek üzere sağ ise patlak yağ kaçak var. Lastikler bitmek üzere , harici bir genel bir sıkıntı yok gibi gibi.. Birde lpg de rolantide araçta titreşim var hafiften.. Radyatör orjinal, extra difransiyel yağ sotuğucu yok, stoc araç 64 Son biter diyor, bu araçlara çok yabancı olduğum için senin fikrin önemli.. Bu aracı ederi ne olmalı max? Saydığı olumsuzlukların tamir maliyeti nedir? İstanbul da bu işten kim anlar usta olarak tavsiyen? **LPG 150 binde takılmış der ama ıspatı yok,
Şimdiden çok teşekkürler, Detay anlatmak istersen de arayada bilirim seni cebini verirsen..
Ben de aracımı hafta başı aldım. Almadan önce Se-Ta Subaru'da baktırdım. Eksikleri söylerken aynı zamanda maliyetlerini de bir kağıda yazıp verdiler. İsterseniz bir de oraya gösterin. Yeri Sultanbeyli'de. Amortisör tamiri için tanesine 300 Lira dediler. Tabi bu sadece ufak yağ kaçağı olan bir amortisör için. Sizinkilerin durumuna göre değişebilir.