Merhabalar size de hayırlı ramazanlar dilerim. Bilgilendirme için çok teşekkürler merak ettiğim her detayı en ince ayrıntısı ile açıklamışsınız. İlgi ve alakanız için de ayrıca teşekkür ediyorum hala araştırmalara devam ediyorum takıldığım bir yer olursa buradan veya ö.m dan yazacağım
unutmuşum şunuda ekliyim araclar artık sayılı gibi bişe az kaldı piyasada nerde yapıldıgı ve toplandıgı da önemli .
Merhaba tekrardan , ilginiz için tekrar teşekkür ederim. Evet çok haklısınız mutlaka sizinle ve genel olarak forum ile iletişime geçeceğim almayı planladığım zaman
(21-05-2020, Saat: 18:03)Adem61 demiş ki: Bütçe ve zaman varsa kırık motorlu bir tane alıp yavaş yavaş toplayın. en azından ne bindiğinizi bilirsiniz.
Merhabalar. Şuan da motoru sorunlu olan bir 2.0 GT satılıyor aslında. Ama işin içinden çıkabilir miyim ona emin değilim
(21-05-2020, Saat: 17:07)Probody demiş ki: unutmuşum şunuda ekliyim araclar artık sayılı gibi bişe az kaldı piyasada nerde yapıldıgı ve toplandıgı da önemli .
Merhaba tekrardan , ilginiz için tekrar teşekkür ederim. Evet çok haklısınız mutlaka sizinle ve genel olarak forum ile iletişime geçeceğim almayı planladığım zaman
(23-05-2020, Saat: 00:58)Adem61 demiş ki: Bence ölçüp biçmek lazim. Size kaca mal olacak bir hesap edin. Raci ustalara fikir alışverişi yapabilirsiniz.
Bugun gidip sıfır oem motor yapsanız komple malzeme,rektefiye,işçilik, komple sıfır motoru 20-25 bin tl arası yaparsınız
forged olursa fiyat x1.5 katı fazla verirsiniz , oem 4 adet kol 2bin tl ise ,forged 4 adet kol 4-5 bin sıfırları , gerisini yazmaya gerek yok bence böyle uzar gider )
(22-05-2020, Saat: 20:39)xwrxsti demiş ki: Merhabalar. Şuan da motoru sorunlu olan bir 2.0 GT satılıyor aslında. Ama işin içinden çıkabilir miyim ona emin değilim Merhaba tekrardan , ilginiz için tekrar teşekkür ederim. Evet çok haklısınız mutlaka sizinle ve genel olarak forum ile iletişime geçeceğim almayı planladığım zaman
(23-05-2020, Saat: 00:58)Adem61 demiş ki: Bence ölçüp biçmek lazim. Size kaca mal olacak bir hesap edin. Raci ustalara fikir alışverişi yapabilirsiniz.
Bugun gidip sıfır oem motor yapsanız komple malzeme,rektefiye,işçilik, komple sıfır motoru 20-25 bin tl arası yaparsınız
forged olursa fiyat x1.5 katı fazla verirsiniz , oem 4 adet kol 2bin tl ise ,forged 4 adet kol 4-5 bin sıfırları , gerisini yazmaya gerek yok bence böyle uzar gider )
Öncelikle umarım gönlünüze göre bir Subaru bulursunuz,eğer uygun fiyata motor bitik ,metal yorgunluğu olmayan GT bulursanız olabilir ,ama yok normal şekilde alayım diyorsanız hiç bulaşmayın direk 2001 ve üstü wrx bakın ,zamanında GT lere çok heveslendim lakin hangi usta ile konuşsam yeni motor yapilmadigi sürece aldirmama yönünde idi çünkü çoğu GT de mekanik iyileştirme yapılmadan bar basıncı acmalar, asiri yuklenmeler sonucu temizi bulmak pek mümkün degil,2001 üstü bakın bütçe de yeterse.
(24-05-2020, Saat: 23:33)Salim demiş ki: Öncelikle umarım gönlünüze göre bir Subaru bulursunuz,eğer uygun fiyata motor bitik ,metal yorgunluğu olmayan GT bulursanız olabilir ,ama yok normal şekilde alayım diyorsanız hiç bulaşmayın direk 2001 ve üstü wrx bakın ,zamanında GT lere çok heveslendim lakin hangi usta ile konuşsam yeni motor yapilmadigi sürece aldirmama yönünde idi çünkü çoğu GT de mekanik iyileştirme yapılmadan bar basıncı acmalar, asiri yuklenmeler sonucu temizi bulmak pek mümkün degil,2001 üstü bakın bütçe de yeterse.
Merhabalar tekrardan. Güzel yorumlarınız ve fikirleriniz için hepinize çok teşekkür ederim bütün mesajlarınızı okudum. GT ile WRX arasında çok büyük fiyat farkı oynuyor ekonomik durumum nedeni ile şuan için wrx veya sti için hayal gibi. Fakat GT lerin fiyat ortalamaları bana gayet makul geldi yalnız tutulmadığı hissiyatına kapıldım. İlerisi için ne olur bilemem ancak 300-400 beygir arası bir setup yapabileceğim bir kasayı alıp rahat etmek daha mantıklı geliyor GT ile bu mümkün müdür değilmidir ona pek emin değilim bir bilgim yok. Daha çok araştırma yapmam gerek. Ama forumda bütün konuları okudum ve bazı yorumlara denk geldim GC8 aldıktan sonra wrx e çevirip , wrx de yetmeyip sti alan çok oluyormuş. O yüzden şimdilik mantıklı bir şekilde hareket edip bir seferde harcama yapıp işi sağlama alarak wrx kasa için beklemem daha makul olacak sanırım.
(24-05-2020, Saat: 23:33)Salim demiş ki: Öncelikle umarım gönlünüze göre bir Subaru bulursunuz,eğer uygun fiyata motor bitik ,metal yorgunluğu olmayan GT bulursanız olabilir ,ama yok normal şekilde alayım diyorsanız hiç bulaşmayın direk 2001 ve üstü wrx bakın ,zamanında GT lere çok heveslendim lakin hangi usta ile konuşsam yeni motor yapilmadigi sürece aldirmama yönünde idi çünkü çoğu GT de mekanik iyileştirme yapılmadan bar basıncı acmalar, asiri yuklenmeler sonucu temizi bulmak pek mümkün degil,2001 üstü bakın bütçe de yeterse.
Merhabalar tekrardan. Güzel yorumlarınız ve fikirleriniz için hepinize çok teşekkür ederim bütün mesajlarınızı okudum. GT ile WRX arasında çok büyük fiyat farkı oynuyor ekonomik durumum nedeni ile şuan için wrx veya sti için hayal gibi. Fakat GT lerin fiyat ortalamaları bana gayet makul geldi yalnız tutulmadığı hissiyatına kapıldım. İlerisi için ne olur bilemem ancak 300-400 beygir arası bir setup yapabileceğim bir kasayı alıp rahat etmek daha mantıklı geliyor GT ile bu mümkün müdür değilmidir ona pek emin değilim bir bilgim yok. Daha çok araştırma yapmam gerek. Ama forumda bütün konuları okudum ve bazı yorumlara denk geldim GC8 aldıktan sonra wrx e çevirip , wrx de yetmeyip sti alan çok oluyormuş. O yüzden şimdilik mantıklı bir şekilde hareket edip bir seferde harcama yapıp işi sağlama alarak wrx kasa için beklemem daha makul olacak sanırım.
herşey bütçe ile alakalı malasef )) , siz bi gc8 e binin 200 hp lik araç size 400 hp gibi gelir inanın td04 turbo ile 0.8 bar / 1 bar ortalama 200-225 hp alırsınız , önce bi binin binmeden karar vermeyin sonra dediklerimi anlarsınız nası bi araç mış bu gc8 ) resimdeki araçta gc8 ve turbo gt30 setup var 2 kez bindik sağolsunlar burdan selam olsun ) ne makina beaa yırtıla yırtıla gidiyo 4 nala , yürüyen komple sti idi , bu araclar sadece benzin değil etanol,metanol,tolyen gibi yakıtlar ile de desteklenmektedir bunun gibi örnekleri var piyasada , sti yürüyen pahalı oldugu için geneli stock sanzıman yada wrx sanzımanı var, turbo büyütüp basınc açılır açılmaz diyil sadece cepte bi şanzıman parası dursun yeter ) ilanlarda görürsünüz pompa benzini ile 300 hp , yakıtla 400-500 hp diye yazar, yakıt oranı ile alakalı durum.
(27-05-2020, Saat: 17:46)xwrxsti demiş ki: Merhabalar tekrardan. Güzel yorumlarınız ve fikirleriniz için hepinize çok teşekkür ederim bütün mesajlarınızı okudum. GT ile WRX arasında çok büyük fiyat farkı oynuyor ekonomik durumum nedeni ile şuan için wrx veya sti için hayal gibi. Fakat GT lerin fiyat ortalamaları bana gayet makul geldi yalnız tutulmadığı hissiyatına kapıldım. İlerisi için ne olur bilemem ancak 300-400 beygir arası bir setup yapabileceğim bir kasayı alıp rahat etmek daha mantıklı geliyor GT ile bu mümkün müdür değilmidir ona pek emin değilim bir bilgim yok. Daha çok araştırma yapmam gerek. Ama forumda bütün konuları okudum ve bazı yorumlara denk geldim GC8 aldıktan sonra wrx e çevirip , wrx de yetmeyip sti alan çok oluyormuş. O yüzden şimdilik mantıklı bir şekilde hareket edip bir seferde harcama yapıp işi sağlama alarak wrx kasa için beklemem daha makul olacak sanırım.
herşey bütçe ile alakalı malasef )) , siz bi gc8 e binin 200 hp lik araç size 400 hp gibi gelir inanın td04 turbo ile 0.8 bar / 1 bar ortalama 200-225 hp alırsınız , önce bi binin binmeden karar vermeyin sonra dediklerimi anlarsınız nası bi araç mış bu gc8 ) resimdeki araçta gc8 ve turbo gt30 setup var 2 kez bindik sağolsunlar burdan selam olsun ) ne makina beaa yırtıla yırtıla gidiyo 4 nala , yürüyen komple sti idi , bu araclar sadece benzin değil etanol,metanol,tolyen gibi yakıtlar ile de desteklenmektedir bunun gibi örnekleri var piyasada , sti yürüyen pahalı oldugu için geneli stock sanzıman yada wrx sanzımanı var, turbo büyütüp basınc açılır açılmaz diyil sadece cepte bi şanzıman parası dursun yeter ) ilanlarda görürsünüz pompa benzini ile 300 hp , yakıtla 400-500 hp diye yazar, yakıt oranı ile alakalı durum.
Tekrardan merhaba : çok detaylı bilgilendirme yapmışsınız çok teşekkür ederim. Bu bilgilerden yola çıkarak gc8 de ilk etapta alınabilir olarak gözüküyor. Fakat dediğiniz gibi sti parçaları ile toplandığında bir gc8 parası daha harcanırsa biraz zor )) ama gc8 ile 300 hplik bir setup yapılabilmesi güzel olmuş benim için çok bile )
(21-05-2020, Saat: 18:03)Adem61 demiş ki: Bütçe ve zaman varsa kırık motorlu bir tane alıp yavaş yavaş toplayın. en azından ne bindiğinizi bilirsiniz.
Link vermenin yasak olup olmadığını bilmiyorum ama sahibinden de 35 bin liraya bir gc8 var. En uygunu bu zaten. Motorunda sorun varmış sanırım subarucu bir ustaya açtırılmış ama toplama maliyeti ne olur bilmiyorum.
(28-05-2020, Saat: 01:53)OProbody demiş ki: herşey bütçe ile alakalı malasef )) , siz bi gc8 e binin 200 hp lik araç size 400 hp gibi gelir inanın td04 turbo ile 0.8 bar / 1 bar ortalama 200-225 hp alırsınız , önce bi binin binmeden karar vermeyin sonra dediklerimi anlarsınız nası bi araç mış bu gc8 ) resimdeki araçta gc8 ve turbo gt30 setup var 2 kez bindik sağolsunlar burdan selam olsun ) ne makina beaa yırtıla yırtıla gidiyo 4 nala , yürüyen komple sti idi , bu araclar sadece benzin değil etanol,metanol,tolyen gibi yakıtlar ile de desteklenmektedir bunun gibi örnekleri var piyasada , sti yürüyen pahalı oldugu için geneli stock sanzıman yada wrx sanzımanı var, turbo büyütüp basınc açılır açılmaz diyil sadece cepte bi şanzıman parası dursun yeter ) ilanlarda görürsünüz pompa benzini ile 300 hp , yakıtla 400-500 hp diye yazar, yakıt oranı ile alakalı durum.
Tekrardan merhaba : çok detaylı bilgilendirme yapmışsınız çok teşekkür ederim. Bu bilgilerden yola çıkarak gc8 de ilk etapta alınabilir olarak gözüküyor. Fakat dediğiniz gibi sti parçaları ile toplandığında bir gc8 parası daha harcanırsa biraz zor )) ama gc8 ile 300 hplik bir setup yapılabilmesi güzel olmuş benim için çok bile )
(21-05-2020, Saat: 18:03)Adem61 demiş ki: Bütçe ve zaman varsa kırık motorlu bir tane alıp yavaş yavaş toplayın. en azından ne bindiğinizi bilirsiniz.
Link vermenin yasak olup olmadığını bilmiyorum ama sahibinden de 35 bin liraya bir gc8 var. En uygunu bu zaten. Motorunda sorun varmış sanırım subarucu bir ustaya açtırılmış ama toplama maliyeti ne olur bilmiyorum.
Araç polatlıda gözüküyor muhtemelen harun usta açmıştır motorunu telefonunu atabilirim isterseniz detaylı bilgi verir size araç hakkında.
(silindirler segmanlar değişecek kollar sağlam krank sağlam ölçtürülecek gömlekler ölçtürülecek üst kapak durumu gözüküyor. açtirdikdan sonra maliyet bütcemi aşinca bu sekilde satmayi düşündüm.contayla falan kurtarirsak gibi bir niyetle açtirmiş bulundum. şuanda motor resimlerdeki gibi açık, motor açikmi kapalimi diye soran oluyor blok saglam pistonlar yapisik degil komple motor muhabbetine girmenize gerek yok. arabayı işinin ehli subarucu usta açtı. kasa olarakda büyük bir kazası yok.motor içi bagaj içi boyasız. orjinal rengi gri.)
aynen bu şekil yazmış zaten açıklamada , kısaca motoru açtık arac motor istiyor yaptırcak para yok böyle satılık, krank kurtalır ise , hazır açıkkten komple 0 yaptırmak gerek , 15-20 bin arası motor tutar işçilik,rektefiye,honlama vs vs anca yani bu fiyatları bulur. araçta motor haric bir sıkıntı yok ise bu fiyatlarda olur aşa yukarı. yeni farkettim sizin isimde mert miş )