(12-07-2020, Saat: 01:37)muallim54 demiş ki: 2011 euro5 dizel kullanıcısı yım. Şubat sonu aldım 5 bin km yaptım. Yakıt tüketimi 7.2 genel yani şehir içi sayılır. Uzun yol da 6.4 gibi yakıyor çok kas madan. Vites geçişleri biraz kemikli özellikle soğuk motorda alt viteslere düşerken çift debriyaj yapmak gerekebilir. Uzun yol kullanımı çok keyiflidir. Araç sizi hiç sınırlama mıyor. 180 E ne kadar motor sesi duymazsınız. Yani benzinli araçlardaki özellikle atmosferik olanlardaki 120 130 dan sonraki motor bağırmasını duymazsınız. Bakım maliyeti olarak perşembe günü tuzlada Subaru park İsmail ustada yağ filtresi orjinal diğerleri mazot dahil blue print 930 lira tuttu. Çay çorba motor temizliği ve dış yıkama İkram olarak.
Teşekkür ederim bilgiler için. Soğuk motorda vites geçişleri nispeten sert olmasını normal karşılarım ama çift debriyaja kadar gider mi iş? Diğer kullanıcılarda da durum aynı mı acaba? Normali öyleyse yapacak birşey yok zaten.
Alırken dikkat edeceğim konular nelerdir? Tavsiyeniz olur mu?
(12-07-2020, Saat: 01:58)Borasu demiş ki: Teşekkür ederim bilgiler için. Soğuk motorda vites geçişleri nispeten sert olmasını normal karşılarım ama çift debriyaja kadar gider mi iş? Diğer kullanıcılarda da durum aynı mı acaba? Normali öyleyse yapacak birşey yok zaten.
Alırken dikkat edeceğim konular nelerdir? Tavsiyeniz olur mu?
Çift debriyaj işin biraz da espri si
Aman öyle olsun. Kendini zor ikna ettim otomatikten düz vitese, üstüne bir de çift çift olursa yandım ?
Ben de 2012 Dizel Forester kullanıcısıyım. Hatta forumdaki video benim aracımla çekildi. Aracı Raci ustaya gösterip öyle almıştım. Ben çok memnunum. Ancak arabayı iyi bir ustaya göstermeden almayın. Bahsettiğiniz dizel aracın fiyatı piyasaya göre "fazla" ucuz. Bu da insanın aklına kötü şeyler getirmiyor değil. Benzinli Forester da iyidir ama ben LPG sevmiyorum. İleride benzinli alırsam sa LPG taktırmam.
(13-07-2020, Saat: 07:14):furtherquiterdeeper demiş ki: Ben de 2012 Dizel Forester kullanıcısıyım. Hatta forumdaki video benim aracımla çekildi. Aracı Raci ustaya gösterip öyle almıştım. Ben çok memnunum. Ancak arabayı iyi bir ustaya göstermeden almayın. Bahsettiğiniz dizel aracın fiyatı piyasaya göre "fazla" ucuz. Bu da insanın aklına kötü şeyler getirmiyor değil. Benzinli Forester da iyidir ama ben LPG sevmiyorum. İleride benzinli alırsam sa LPG taktırmam.
Teşekkür ederim. Konya’da aracın kontrolü için doğru yeri ve ustayı araştırıyorum.
Bu aracın fiyatı ortalamanın altında iken 2011 benzinli olan da ortalamanın üzerinde
Benim normalde LPG ile sıkıntım yok, ancak Subaru’ların var maalesef... Tabiki doğru montaj ve ayar ile olası sorunlar azalıyor ve öteleniyor...
Araçların sorunu olmadığı kabulüyle, Premium paket ile X Limited arasında da kaldım biraz. Tabiki önce mekanik, ancak sonra aracın donanımı da her gün elimizin altında oluyor.
(13-07-2020, Saat: 07:14):furtherquiterdeeper demiş ki: Ben de 2012 Dizel Forester kullanıcısıyım. Hatta forumdaki video benim aracımla çekildi. Aracı Raci ustaya gösterip öyle almıştım. Ben çok memnunum. Ancak arabayı iyi bir ustaya göstermeden almayın. Bahsettiğiniz dizel aracın fiyatı piyasaya göre "fazla" ucuz. Bu da insanın aklına kötü şeyler getirmiyor değil. Benzinli Forester da iyidir ama ben LPG sevmiyorum. İleride benzinli alırsam sa LPG taktırmam.
Teşekkür ederim. Konya’da aracın kontrolü için doğru yeri ve ustayı araştırıyorum.
Bu aracın fiyatı ortalamanın altında iken 2011 benzinli olan da ortalamanın üzerinde
Benim normalde LPG ile sıkıntım yok, ancak Subaru’ların var maalesef... Tabiki doğru montaj ve ayar ile olası sorunlar azalıyor ve öteleniyor...
Araçların sorunu olmadığı kabulüyle, Premium paket ile X Limited arasında da kaldım biraz. Tabiki önce mekanik, ancak sonra aracın donanımı da her gün elimizin altında oluyor.
Premium ile X limited arasında çok fark yok. Seçim yaparken ileride mekanik olarak hangisi başınızı daha az ağrıtır onu düşünün.
(13-07-2020, Saat: 07:28)Borasu demiş ki: Teşekkür ederim. Konya’da aracın kontrolü için doğru yeri ve ustayı araştırıyorum.
Bu aracın fiyatı ortalamanın altında iken 2011 benzinli olan da ortalamanın üzerinde
Benim normalde LPG ile sıkıntım yok, ancak Subaru’ların var maalesef... Tabiki doğru montaj ve ayar ile olası sorunlar azalıyor ve öteleniyor...
Araçların sorunu olmadığı kabulüyle, Premium paket ile X Limited arasında da kaldım biraz. Tabiki önce mekanik, ancak sonra aracın donanımı da her gün elimizin altında oluyor.
Premium ile X limited arasında çok fark yok. Seçim yaparken ileride mekanik olarak hangisi başınızı daha az ağrıtır onu düşünün.
Haklısınız kesinlikle, mekanik ilk önceliktedir.
Ancak, iki paket kıyaslanınca Premium pakette start/stop, yeni tip gösterge paneli, dijital klima, anahtarsız giriş gibi farklar diye biliyorum, yanılıyor muyum?
(13-07-2020, Saat: 07:43)furtherquiterdeeper demiş ki: Premium ile X limited arasında çok fark yok. Seçim yaparken ileride mekanik olarak hangisi başınızı daha az ağrıtır onu düşünün.
Haklısınız kesinlikle, mekanik ilk önceliktedir.
Ancak, iki paket kıyaslanınca Premium pakette start/stop, yeni tip gösterge paneli, dijital klima, anahtarsız giriş gibi farklar diye biliyorum, yanılıyor muyum?
Evet, benimki Premium paket ve stop/start hariç söylediğiniz özellikler var.
(13-07-2020, Saat: 07:43)furtherquiterdeeper demiş ki: Premium ile X limited arasında çok fark yok. Seçim yaparken ileride mekanik olarak hangisi başınızı daha az ağrıtır onu düşünün.
Haklısınız kesinlikle, mekanik ilk önceliktedir.
Ancak, iki paket kıyaslanınca Premium pakette start/stop, yeni tip gösterge paneli, dijital klima, anahtarsız giriş gibi farklar diye biliyorum, yanılıyor muyum?
Stop/start yok, anahtarsız giriş ve çalıştırma var.
(13-07-2020, Saat: 10:21)Borasu demiş ki: Haklısınız kesinlikle, mekanik ilk önceliktedir.
Ancak, iki paket kıyaslanınca Premium pakette start/stop, yeni tip gösterge paneli, dijital klima, anahtarsız giriş gibi farklar diye biliyorum, yanılıyor muyum?
Stop/start yok, anahtarsız giriş ve çalıştırma var.
Herkese teşekkür ediyorum. Yeni bir Subaru alma, Forester sahibi olma hayali 2011 model benzinli Legacy ile sonlandı. Bu sefer böyle oldu. Hiç aklında ve gönlümde yokken Legacy alma fikri, gerçekleşiverdi. Sonuçtan gayet memnunum. Forester hayali ötelenmiş oldu. Bir süre daha Legacy’e binip konforun tadını çıkaracağım. Kısmet olursa, Forester’ı dizel ve CVT Otomatik olarak almak istiyorum. Dizelin gücü ve torku ile CVT nin konforunu beraber yaşamak üzere biraz daha bekleyeceğiz... Herkese teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler ve tavsiyeler için.