Lastikcine selam söyle öyle Türkiye’de üretiliyor diye dandik bunlar demek tam bir lastikci işi yorum olmuş. Sizin lastiğinizde ciddi anlamda kullanım hatası var. Kullanım hatası dediğim şudur lastik dış etkenle kesilmiş. Eğer lastik sorunlu olsa kauçuğun her yerinde ufak tefek yariklar olur. Sizin lastiğinizde tek bir tane ve oldukça derin ve de düzgün bir kesik var. Burada lastiğin markası önemli değil olay farklı. Dot tarihi size sadece üretim yılını verir ki lastik eski olsa yanaklar çatlak dolu olur. Bu lastik sapasağlam kesigin net olması haricen kesildiğini açıkça gösteriyor.
Kauçuk direk olarak yol tutuşunuzu etkiler. Dolayısıyla kauçuk çatlak ama lord bezi sağlamsa lastik sağlamdır yorumu yanlış. Bize lastiğin bütünlüğü kadar yol tutması da hayatı önem arz ediyor. Bu sebeple içi ne kadar sağlam olursa olsun kauçuğu deforme olmuş oto lastiği saglam değildir.
(15-03-2020, Saat: 17:55)Nuri_Kongur demiş ki: Lastiğin iki yıl önce sıfır alınmış , ama üretim yılı nedir acaba? Daha önce bir kez benim başıma lassa lastiklerinde yanaklarda yarık oluştu. Hemen lastikçiye gidip kontrol ettirdim, lastikçi kısa vadede endişeye gerek olmadığını söyledi. Yanaklardaki yarılma bir nevi planlı eskitme gibi bir şeymiş. Üretim tarihinden 3-4 yıl geçince kauçukda böyle yarılma oluyormuş. Lakin, lastiğin sağlamlığı görünen kauçuktan değil içindeki “kord bezinden” imiş. Kord bezi sağlam olduğu için yanaklar yarık gibi görünse de aslında sağlammış. Tabi insanın içi rahat etmiyor. Ben o zaman eve döner dönmez değiştirmiştim. Sizin lastik üretim tarihi yeni ise o zaman sorunu kullanıcı hatası mı yoksa üretim hatası mı diye iyi bakmak lazım.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Kauçuk direk olarak yol tutuşunuzu etkiler. Dolayısıyla kauçuk çatlak ama lord bezi sağlamsa lastik sağlamdır yorumu yanlış. Bize lastiğin bütünlüğü kadar yol tutması da hayatı önem arz ediyor. Bu sebeple içi ne kadar sağlam olursa olsun kauçuğu deforme olmuş oto lastiği saglam değildir.