Selamlar, aracın altında çamur ve tuz dökülen yolların da katkısıyla bu tarz pas ve lekeler mevcut. Gidermek veya artmasını engellemek için yöntem olarak önerebileceğiniz yollar varsa paylaşırsanız sevinirim. Önerilen yollardan birisi üzerine direkt pütür atılması. Bu tür paslı alanlar üzerine pütür atılınca arka planda ilerlemeye devam etmez mi? Sanki önce pası nispeten sökecek bir işlem ve sonrası pütür uygulamak mantıklı gibi. Önerileriniz neler olur, veya bu tür durumlarda uygulama yapanlar var mı acaba ? Teşekkürler
Egsoza herhangi birşey püskürtmeyin. Çok ısındığı için yakar veya kimyasını bozar. Zamanla iyice çürüyünce değiştirirsiniz veya herhangi bir egsozcuda yeni boru kaynattırırsınız. Diğer parçalar içinse en sağlıklı yöntem, önce kumlama, sonra ısıya dayanıklı sprey kaliper boyasıyla boyama. Eğer İstanbul'da yaşıyorsanız, herhangi bir Subaru ustası parçaları söker, kumlama yapan firmalar temizler, eliniz yatkınsa siz, değilse herhangi bir boya ustası sprey boyayı uygular. Paslı parçaların üzerine doğrudan boya sıkmayın. Zamanla kabarır ve dökülür, ayrıca alttan alta paslanma devam eder. İstanbul dışındaysanız, en yakın kumlama yapan atölye bulmanız gerekir.
Teşekkürler öneri ve bilgiler için. Düşündüğüm gibi bazı usta ve boyacıların önerdiği gibi "üzerine pütür at yeter" yolu en sağlıklı yol değil gibi. Parçaların bir kısmının sökülüp kumlanması, bazılarını da direkt değişimi yoluna gideceğim gibi
(09-07-2022, Saat: 16:16)onyx demiş ki: Teşekkürler öneri ve bilgiler için. Düşündüğüm gibi bazı usta ve boyacıların önerdiği gibi "üzerine pütür at yeter" yolu en sağlıklı yol değil gibi. Parçaların bir kısmının sökülüp kumlanması, bazılarını da direkt değişimi yoluna gideceğim gibi
Rica ederim. Eğer aracınızı uzun süre stressiz kullanmak istiyorsanız, dediğiniz uzun yoldan gitmek gerekiyor. Kolaylıklar dilerim