20.08.2021 tarihinde Trabzon'da gerçekleştirdiğimiz mini buluşmaya katılan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Yalnız bu arkadaşların hiçbiri foruma üye değil. Onları da buraya kazandırmak benim boynumun borcu olsun diyorum.
Soldan sağa Forester 2.0 XT (AT) - Forester 2.0 S Turbo (5 MT) - Outback 2.0 D (6 MT) ve XV 1.6
Keyifli bir buluşma ve sohbet oldu ama maalesef sınırlı vaktimiz vardı. Yine de 2.0 S Turbo sahibi arkadaşla biraz yol yaptık Ziganaya doğru. Hep merak edilen düzde ve rampada dizel benzinil performansı hakkında da biraz bilgi vereyim. 2.0 S Turbo bulmuşken hem de manüel biraz gazladık Maçkadan yukarı. Outback boş ağırlığı 1670 kg + araçta benle bir arkadaş toplam 1820 kg. Yalnız benim lehime bir durum var ki yolları tabiri caizse gözüm kapalı biliyorum her bir virajın açısına kadar. S Turbo tek sürücü ile sanırım 1550 kg civarı. Hafif eğimli virajsız düz kesimlerde 170 km.ye kadar çıktım ve S Turbo da peşimden ayrılmadı doğrusu farkta sabit kaldı ama eğim biraz artmaya ve eğimle birlikte virajlar da başlayınca hissedilir derecede fark açıldı. Subarularla gazlamak arada sırada böyle çok keyifli oluyor. Bu etkinliğimiz hiçbir şekilde yarışma havasında gerçekleşmedi bunu ifade etmek isterim. Tamamen spontan ben gazlayıp devam edince arkadaşın da buna ayak uydurması şeklinde oldu.
Soldan sağa Forester 2.0 XT (AT) - Forester 2.0 S Turbo (5 MT) - Outback 2.0 D (6 MT) ve XV 1.6
Keyifli bir buluşma ve sohbet oldu ama maalesef sınırlı vaktimiz vardı. Yine de 2.0 S Turbo sahibi arkadaşla biraz yol yaptık Ziganaya doğru. Hep merak edilen düzde ve rampada dizel benzinil performansı hakkında da biraz bilgi vereyim. 2.0 S Turbo bulmuşken hem de manüel biraz gazladık Maçkadan yukarı. Outback boş ağırlığı 1670 kg + araçta benle bir arkadaş toplam 1820 kg. Yalnız benim lehime bir durum var ki yolları tabiri caizse gözüm kapalı biliyorum her bir virajın açısına kadar. S Turbo tek sürücü ile sanırım 1550 kg civarı. Hafif eğimli virajsız düz kesimlerde 170 km.ye kadar çıktım ve S Turbo da peşimden ayrılmadı doğrusu farkta sabit kaldı ama eğim biraz artmaya ve eğimle birlikte virajlar da başlayınca hissedilir derecede fark açıldı. Subarularla gazlamak arada sırada böyle çok keyifli oluyor. Bu etkinliğimiz hiçbir şekilde yarışma havasında gerçekleşmedi bunu ifade etmek isterim. Tamamen spontan ben gazlayıp devam edince arkadaşın da buna ayak uydurması şeklinde oldu.