Konuyu hortlatacağım; ancak tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.
Dün akşam Asal Otomotiv'den Deyvit Bey ile telefonda görüştüm. Yağ eksiltme payı olarak 5,6 - 5,8 lt. arası yağ konduğunu söyledi. Sebeplerini anlattı; ancak bana mantıklı gelmedi ve ikna olmadım. Baktım bu iş böyle olmayacak, Subaru Türkiye bana ulaşmadan ben onlara yazılı ulaştım. Attığım elektronik postadan yarım saat sonra Asal Otomotiv servis müdürü Deyvit Bey beni aradı. Yağ miktarı ile ilgili tekrar konuştuk. Aracı, benden teslim alıp gerekli işlemleri yapacaklar. Bu arada P moduna alırken gelen ses eski sıklıkta olmasa da devam ediyor. Şanzımandan gelen ses ile ilgili bizzat kendisinin ilgileneceğini söyledi. Normalde bugün öğleden sonra yola çıkacaktım. Bütün planlar suya düştü, yolculuk saatlerini revize ettik. Başımıza geleceği varmış diyelim.
Subaru Türkiye'ye buradan teşekkür etmek istiyorum. Açıkçası son günlerde "ulan güzel araba ama yanlış ülkede bu işe kalkıştım galiba" desem de bu hızlı geri dönüş ile yeniden güvenimi kazandılar. İstanbul'da yetkili servis arayan arkadaşlarımız için de birkaç şey belirteyim. Asal Otomotiv bence yönetim anlamında gayet başarılı. Muhatap olduğunuz insanlar gerçekten yardımsever ve nazik insanlar. Açıkçası yaklaşımları bu yönde olmasa telefonlarına bile çıkmazdım. Ancak teknik anlamda ben hiç memnun kalmadım ki bu sektörde yıllardır çalışanlar transfer olmuş buraya. Nasıl oluyor da bu kadar hata bir arada yapılabiliyor anlam veremedim ve güvenim sarsıldı.
Bir de servise gittiğimde karşılaştığım 65-70 yaşlarında bir beyefendiden bahsetmek istiyorum. Tanışma fırsatımız olmadı; ancak öğrendiğime göre aracını yıllardır Çanakkale'den İstanbul'a servise getiriyormuş. Eski İstinye Şubesi müşterisi. İşinizi doğru yaptığınızda Subaru kullanıcıları bunu görüyor ve bağlılıkları artıyor.
Gelişmeleri buradan paylaşmaya devam edeceğim.
Dün akşam Asal Otomotiv'den Deyvit Bey ile telefonda görüştüm. Yağ eksiltme payı olarak 5,6 - 5,8 lt. arası yağ konduğunu söyledi. Sebeplerini anlattı; ancak bana mantıklı gelmedi ve ikna olmadım. Baktım bu iş böyle olmayacak, Subaru Türkiye bana ulaşmadan ben onlara yazılı ulaştım. Attığım elektronik postadan yarım saat sonra Asal Otomotiv servis müdürü Deyvit Bey beni aradı. Yağ miktarı ile ilgili tekrar konuştuk. Aracı, benden teslim alıp gerekli işlemleri yapacaklar. Bu arada P moduna alırken gelen ses eski sıklıkta olmasa da devam ediyor. Şanzımandan gelen ses ile ilgili bizzat kendisinin ilgileneceğini söyledi. Normalde bugün öğleden sonra yola çıkacaktım. Bütün planlar suya düştü, yolculuk saatlerini revize ettik. Başımıza geleceği varmış diyelim.
Subaru Türkiye'ye buradan teşekkür etmek istiyorum. Açıkçası son günlerde "ulan güzel araba ama yanlış ülkede bu işe kalkıştım galiba" desem de bu hızlı geri dönüş ile yeniden güvenimi kazandılar. İstanbul'da yetkili servis arayan arkadaşlarımız için de birkaç şey belirteyim. Asal Otomotiv bence yönetim anlamında gayet başarılı. Muhatap olduğunuz insanlar gerçekten yardımsever ve nazik insanlar. Açıkçası yaklaşımları bu yönde olmasa telefonlarına bile çıkmazdım. Ancak teknik anlamda ben hiç memnun kalmadım ki bu sektörde yıllardır çalışanlar transfer olmuş buraya. Nasıl oluyor da bu kadar hata bir arada yapılabiliyor anlam veremedim ve güvenim sarsıldı.
Bir de servise gittiğimde karşılaştığım 65-70 yaşlarında bir beyefendiden bahsetmek istiyorum. Tanışma fırsatımız olmadı; ancak öğrendiğime göre aracını yıllardır Çanakkale'den İstanbul'a servise getiriyormuş. Eski İstinye Şubesi müşterisi. İşinizi doğru yaptığınızda Subaru kullanıcıları bunu görüyor ve bağlılıkları artıyor.
Gelişmeleri buradan paylaşmaya devam edeceğim.