(19-09-2019, Saat: 22:24)mstkurt demiş ki: Benim araçta titreme var mı emin değilim ama ilk çalıştırmada devir 1500 lere kadar çıkıyor sonra 700-800 bandına iniyor. Videodaki araçta direkt 700-800 civarında başlıyor. Bu normal midir?
(19-09-2019, Saat: 22:24)mstkurt demiş ki: Benim araçta titreme var mı emin değilim ama ilk çalıştırmada devir 1500 lere kadar çıkıyor sonra 700-800 bandına iniyor. Videodaki araçta direkt 700-800 civarında başlıyor. Bu normal midir?
Soguk motor ilk çalışmada 1500-2000devirde calisir isindikca duser.normal bu. Videodaki arac sicakti
Rölanti programlama işini 2007 forester aracımda yaptım. Katalitik değişimi sonrası -7 ile -10 arası LTFT değerleri gösteriyordu. Şu an -3 +3 arasında. Demek ki kuralına uygun yapılırsa faydası oluyormuş. Işıklarda beklerken hafif titreme oluyordu o da gitmiş.
İşlemi son aşamasına kadar yaptım. Son yapılacak şey arac ile gezmek. Ama bir önceki aşamadan sonra arabanın motor bölümünde bişey çat çut ediyor. Fan çalışıyor vs. İki üç dak. devam etti.Baktım devam ediyor bende kontağı kapattım. Araç kendini komple kalibre ediyor diye düşünüyorum. Var mı bu durumu yaşayanlar?
selam,bu yöntemi kutup başını sökmeden yaptım oldu.
Öncelikle neden gerek duyduğumu anlatayımki,faydalı olsun.
Arıza kodunu obdII ile resetleme yapınca motor çalıştırınca stop ediyordu,motor sıcaktı öncelikle 40 dk soğumaya bıraktıktan sonra kutup başı çekme olmadan aynı adımları uyguladım normal şuan.
fakat gözleyip aynı arıza tekrar ederse sanırım hata veren parça değişecek.