Güzel duruyor boyutları biraz büyümüş sanki uzunluk artmış NEW-NEW 2019 SUBARU FORESTER DEBUTS ULUSLARARASI OTO GÖSTERİSİ Bugüne kadarki en yetenekli Forester Standart EyeSight Sürücü Yardım Teknolojisi Subaru Küresel Platformu: sessizlik, istikrar, çeviklik Yeni segmente özel DriverFocus güvenlik teknolojisi 2,5 litrelik SUBARU BOXER motoru güncellendi Eşsiz dış ve iç mekanlara sahip yeni spor modeli Standart Subaru Simetrik Dört Tekerlekten Çekiş Panoramik açılır tavan Subaru of America Inc., bugün New York Uluslararası Otomobil Fuarı'nda yepyeni 2019 Forester ile tanıştı. En çok satan SUV'un beşinci jenerasyonu şimdiye kadar yapılmış en yetenekli ve en yetenekli Forester'ı tanıttı ve aynı zamanda çığır açan yeni güvenlik teknolojisine de sahip.
2019 Forester, daha yüksek sürüş keyfi, çeviklik, çarpışma koruması, sürüş konforu ve sessizlik sunmak için Subaru Global Platform üzerine kurulmuştur. Subaru perakendecilere bu yıl daha sonra gelen tüm yeni Forester standart, Premium, Sınırlı, Touring ve yeni Spor trim seviyelerinde satışa sunulacak. Tümü, Otomatik Durdurma / Çalıştırma özelliğine sahip ve standart bir Lineartronic CVT (sürekli değişken iletim) ile eşleştirilmiş, geliştirilmiş bir direkt enjeksiyonlu, 182 hp 2.5 litrelik dört silindirli BOXER motor ile güçlendirilmiştir. Ayrıca tüm trim seviyelerinde standart olan Subaru'nun efsanevi Simetrik Dört Tekerlekten Çekişidir.
2019'da, tüm Forester'lar ödüllü EyeSight Sürücü Yardım Teknolojisi ile standart olarak geliyor. En üst düzey Touring, sürücüye bir başka güvenlik ve rahatlık katmanı sunan segmente özel DriverFocus güvenlik teknolojisini tanıtıyor. Sistem, yoldayken sürücünün yorgunluğunu veya dikkat dağılmasını uyarabilir ve başlangıçta birçok sürücü ayarını otomatik olarak ayarlayabilir.
First DriveFocus Güvenlik Teknolojisi Segmenti DriverFocus ile Subaru, otomotiv endüstrisindeki en büyük sorunlardan birini ele alıyor; dikkat dağıtıcı sürüş. Amerika Birleşik Devletleri'nde her gün, şüphe uyandıran bir sürücüye karıştığı bildirilen kazalarda 1.000'den fazla kişi yaralandı. * Güvenlik sektöründe bir endüstri lideri olarak Subaru, hem yeni hem de deneyimli sürücüler için dikkati dağıtan sürüşlere yardımcı olacak son teknoloji ürünü bir sistem olan DriverFocus'u geliştirdi.
DriverFocus, sürücü yorgunluğu veya sürücü dikkat dağınıklığı belirtilerini tanımlamak için yüz tanıma yazılımı kullanan bir sürücü izleme sistemidir. DriverFocus, bir kazanın şansını azaltmak için Subaru'nun ödüllü EyeSight Driver Assist Technology ile çalışır. Ekstra rahatlık için DriverFocus ayrıca beş sürücüyü tanıyabilir ve koltuk pozisyonu, iklim, çok işlevli ekran ve daha fazlası için ön ayarlarını hatırlayabilir.
Tamamen yeni Forester, segmentinde ilk ve sektördeki ilk araçların arasında, dikkat dağınık sürüşün önemli toplumsal sorununu ele alabilecek teknolojiyi birleştiriyor. Bu özellik Touring modellerinde standart olacaktır.
Güç ve Verimlilik Eklendi Tüm Forester'lar, egzoz tarafındaki aktif valf kontrol sistemi (AVCS) ile birlikte, doğrudan yakıt enjeksiyonu ve daha yüksek sıkıştırma özelliğine sahip 2.5 litrelik SUBARU BOXER dört silindirli motorun yeni bir versiyonundan güç alıyor. Yeni motor, önceki Forester'da 170 hp ve 174 lb-ft'ye karşılık 182 hp ve 176 lb-ft tork üretiyor ve günlük performans ve yanıt vermede bir artış sağlıyor.
2019 Forester, Lineartronic CVT ile standart olarak geliyor. Yeni güç aktarma sistemi sadece önceki Forester'a göre daha hızlı hızlanma sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda 33 mpg otoyol yakıt ekonomisine kadar (üreticinin tahmini, beklemede olan EPA sertifikası). Sport ve Touring değişkenlerinde, CVT, direksiyon simidi kumandası kumanda anahtarları kullanılarak yedi ileri manuel şanzımanı simüle eden manuel bir moda sahiptir.
Sürüş koşulları için daha fazla esneklik eklemek, standart bir sürücü seçilebilir SI-DRIVE'tır. SI-DRIVE, sürücünün “Akıllı” ve “Spor” modları (Forester Sport üzerinde Sport Sharp) arasında seçim yaparak aracın gaz kelebeği özelliklerini uyarlamasına olanak veren bir güç aktarma organı performans yönetim sistemidir. “Akıllı” mod, yakıt tasarrufu için gaz pedalı girişlerini yumuşatmaya yardımcı olurken, “Spor” modu performansı vurgulamak için gaz pedalını ayarlar.
İmza Subaru Tasarımı 2019 Forester, Subaru'nun yeni tasarım dilini sergileyen ve markanın geri kalanıyla güçlü bir aile benzerliğini koruyan daha sağlam bir stil sunuyor. Dış, yükseklikleri ve dayanıklılığı vurgulamak için sütunların etrafından geçen omuz hatlarına sahiptir. Belirgin tekerlek kemerleri, standart Simetrik Dört Tekerlekten Çekiş sisteminin işlevselliğini vurgulamaktadır. Ön, yan ve arka koruyucular tüm modellerde standarttır, trim çizgisine göre renk perdahlıdır. Yeni LED farlar tüm modellerde standarttır ve markanın imza altıgen ızgarasını tamamlar. Parlak siyah ya da gümüş kaplama, Forester'ın yeni görünümü ile Jasper Green Metallic, Horizon Blue Pearl ve Crimson Red Pearl gibi yeni renklerin vurgulandığı özel görünümü vurgular.
Forester'ın yeni tasarımı ek fonksiyonlar getiriyor. Dingil mesafesi, 103.9 inçten 105,1 inç'e çıkarıldı, kazancın arka koltuğun bulunduğu, şimdi 39,4 inçlik bir kazancı olan 1,4-in. artırmak. Salon, kalça ve omuz odasında kazançlar, yolcu konforunu ve kabin içinde ferahlık hissini daha da artırıyor. Daha geniş arka kapı açıklıkları ve dik bir C-sütunu açısı, giriş / çıkış yapmak ve bir çocuk koltuğunun takılmasını kolaylaştırır. Tüm Forester modellerinde çamur, kayalar ve diğer yol kalıntılarına karşı koruma sağlayan daha düşük gövde tarafı kaplaması bulunmaktadır.
Yeni Forester tasarımı, Subaru modellerinin ayırt edici özelliği olan olağanüstü dış görünüme sahiptir. Stratejik olarak tasarlanmış sütunlar ve cömert cam alanı, içten mükemmel bir görünüm sağlar ve tüm modellerde standart bir arka görüş kamerası bulunur.
2019 Forester tasarımı, kargo alanını 76,1 cu'ya çıkardı. 60:40 bölünmüş arka koltuk arkalığına sahip ft., 1.4 cu kazanç elde etti. Yük zemini daha düz durur ve kargo alanının kare şekli, büyük nesnelerin taşınması kolaylığı için daha da optimize edilmiştir. Özellikle, arka kapı açıklığı maksimum genişlik şimdi 51,2-in. geniş, bir 5.3-in. Bir önceki modele ve 8'e kadar artırın. bazı rekabetçi SUV'lerden daha geniş. Örneğin, 2019 Forester ile, tam boy golf çantasını yan yatmadan yanlara yüklemek mümkün olacak. Güç arka kapısı, Sınırlı ve Touring trim seviyelerinde standarttır ve Premium ve Sport için bir seçenek olarak mevcuttur.
Tüm temel modellerde standart olan tavan rayları, bisiklet ve kano gibi eşyaları taşımak için bir dizi Subaru Orijinal Aksesuarına izin verir. Spor ve Touring tırabzlarda raylara entegre edilmiş yeni bağlama kancaları, halatların daha kolay ve güvenli bir şekilde bağlanmasına izin verir.
Yeni Forester Sport Açık hava meraklılarının ihtiyaçlarından esinlenilen 2019 Forester Sport, eşsiz görünüm elemanları ve özel olarak geliştirilmiş standart ekipmanlarla hattı birleştiriyor. Siyah parlak yüzeyli bir spor ızgara, siyah kaplama 18 inç. jantlar ve arka tavan spoyleri, Forester Sport'a sağlam bir görünüm verirken, siyah koruyucular ve tavan rayı montajlarındaki turuncu aksanlar modern ve genç bir dokunuş katıyor. İç mekanda, turuncu dikişli, koyu renk bir malzeme olan ve spor modeline özgü olan, özel bir koyu gri malzemedir.
Forester Sport, yalnızca Akıllı ve Sport Sharp modlarıyla Subaru Akıllı Sürücü (SI-DRIVE) bir versiyonunu kullanır ve Lineartronic CVT, direksiyon simidi kanatlı vites değiştirme kontrol düğmeli yedi ileri manuel mod içerir. Forester Premium'un standart donanımına sahip olan Sport, aynı zamanda yüksek dereceli gösterge paneli kombinasyon metre ve çok fonksiyonlu ekran, LED sis farları, Yüksek Işın Yardımı, entegre dönüş sinyalli dış aynalar, Push-Butonlu Anahtarsız Erişim özelliklerine de sahiptir Başlangıç ve PIN Kodu Erişimi ve Tüm Hava Durumu Paketi (ısıtmalı ön koltuklar, ısıtmalı dış aynalar, ön cam sileceği de-icer).
Standart kargo alanı tepsisi, iç mekanın korunmasına yardımcı olur. Gece donanımları yüklerken veya boşaltırken daha fazla rahatlık sağlamak için, Spor, otomatik kapanma özellikli bir kargo alanı LED ışığı ve açıldığında arka kapının etrafındaki alanı aydınlatan bir arka kapı LED sel lambasına sahiptir.
Aile konforu ve sessiz alan Subaru Global Platformu'nun gürültüye, titreşime ve sertliğe (NVH) olan iç direnci sayesinde, en konforlu Forester kabini de sessizdir . Yol gürültüsü önemli ölçüde azalır ve Subaru, otoyol hızlarında daha rahat sohbet etmek veya müzik dinlemek için belirli frekansları ayarlamak için çalıştı.
Forester'ın iç mekanı hem gündelik hem de eğlence amaçlı kullanımda daha fazla yolcu konforu ve daha fazla dayanıklılık için tasarlanmıştır. Yeni ön koltuklar, uzun sürücülerde konforu artırmak için üretilmiştir. Yeni bir Elektronik Park Freni, geleneksel park freni kolunu ortadan kaldırarak konsol alanını serbest bırakır.
Tüm Forester modellerinde artık standart otomatik klima kontrolü (Sınırlı ve Touring modellerde çift bölgeli) bulunuyor ve mevcut ısıtmalı ön koltuklar iki aşamalı kontrole karşı üç aşamalı kontrole sahip. Touring trim 2019 için yeni ısıtmalı arka koltuklar ekler. Push Button Start ile Anahtarsız Erişim, Spor, Sınırlı ve Touring kaplamalarda standarttır ve Premium için isteğe bağlıdır. Bu özellik ile bağlantılı olarak, SUBARU STARLINK Connected Services artık MySubaru akıllı telefon uygulaması aracılığıyla kullanılabilir Uzaktan Motor Başlatma özelliğini sunuyor. Uzaktan Motor Çalıştırması etkinleştirildiğinde, iklim kontrolleri de uygulamaya ayarlanabilir. Wi-Fi ve konsiyerj hizmetleri gibi diğer birçok bağlantılı hizmet, 2019 model yılı için Forester'da yeni kullanıma sunulmuştur.
Forester boyunca sayısız yeni detay, Subaru markasının gerçek dünyadaki müşteri kullanımına dair titiz çalışmasını yansıtıyor. Kargo alanı tabanı, kenarları ve arka kapı iç döşemesi için kullanılan malzeme, kirlere karşı dayanıklı bir yüzey sunar. Sağlam malzeme, kamp teçhizatını veya diğer dış mekan donanımlarını taşırken olduğu gibi, çizilmeye karşı da dayanıklıdır ve kolayca temizlenir. Ön koltuk sırtlıklarının tabanlarında kullanılan PVC malzeme, aynı şekilde sürtünmeye karşı dayanıklıdır ve malzeme kolayca temizlenir. Ön koltuklardaki cepler artık dergiler ve elektronik cihazlar gibi öğeleri daha kolay organize etmek için bölünmüştür.
Efsanevi Subaru Değeri Daha İyi Alır 2019 Forester, standart modele ek olarak EyeSight, LED farlar, Otomatik Çalıştırma / Durdurma, SI-DRIVE Motor Performans yönetimi, Aktif Tork Vektörü, Otomatik Klima Kontrolü, Elektronik Park Freni, Römork Stabilite Yardımı gibi özelliklerle birlikte en iyi donanımlıdır. ve Karşılama Aydınlatması. Premium, Sport, Limited ve Touring tırabzlarda panoramik bir powerroof standarttır.
Her bir donanım seviyesi, tüm aracın sağlam kabiliyetini korurken, daha fazla özellik ve kolaylık sağlar. 2019 Touring, 10 yollu elektrikli sürücü koltuğu, yeni 8 yollu güç ön yolcu koltuğu, yeni ısıtmalı arka koltuklar ve ısıtmalı direksiyon simidi dahil olmak üzere standart ve ayrıcalıklı özelliklerle şimdiye kadarki en lüks Forester'dı. Ayrıca 2019 için yeni olan dış aynalar, sürücü koltuğu pozisyon hafızasına senkronize edilmiş iki pozisyonlu bir hafıza fonksiyonuna sahiptir ve buna ek olarak, park manevralarına yardımcı olmak için geri vitese geçtiğinde aşağı doğru eğilir. Arka kapakta, kapıyı ve araca olan tüm kapıları kapatacak ve kilitleyecek yeni bir arka stop düğmesi mevcuttur.
Maceracı Ruh ve Fonksiyon 2019 Forester, modelin SUV kabiliyetinin en iyi karışımını otomobil gibi sürüş ve sürüşün efsanevi Subaru Simetrik Dört Tekerlekten Çekiş ile sunma geleneğini sürdürüyor. Bu önemli teknoloji, genç aileler için istikrarlı ve güvenli sürüş ve dış mekan tutkunları için her yönüyle yetenek sağlar. Subaru'nun dört tekerlekten çekiş sistemi, gücü en iyi kavrama ile tekerleklere aktarmak için hızlanma, yavaşlama, viraj alma ve çekiş gücünü aktif olarak izler.
İlk olarak markanın ikonik WRX ve WRX STI performans modellerinde tanıtılan Aktif Tork Vektörü, tüm 2019 Foresters'ta standarttır. Forester'ın temel modeli standart 17-in. Çelik jantlar, Premium standart 17-in alırken. alaşım jantlar. Spor, Sınırlı ve Touring modelleri 18-in. Her jantlı tekerlekler kendi tekerlek tasarımına sahiptir.
Forester, çoğu rakipten daha fazla olan ve kendinden emin bir şekilde kaldırım aracının sürülmesine izin veren 8.7 inçlik yerden yükseklik sağlar. Bununla birlikte, 2019 Forester kolay bir adım-yüksekliği sağlar.
Kar veya çamur gibi zorlu sürüş koşullarının üstesinden gelmek için, Forester Premium, Sport, Limited ve Touring standart olarak Hill-Descent Control ile sürücü seçilebilir X-Mode ile birlikte gelir. X modu, kaygan yüzeylerde ve dik eğimlerde tekerlek kontrolünü optimize etmek için motor, şanzıman vites düzeni, Active AWD ön / arka kavrama kuvveti, frenler ve Araç Dinamiği Kontrol sisteminin kontrolünü optimize eder. 2019 için yeni, Spor, Sınırlı ve Touring modelleri, hemen hemen her yerde gerekli olan daha fazla özellik için Kar / Kir ve Derin Kar / Çamur modları sunan X Modu'nun çift modlu versiyonu ile standart olarak gelir.
Subaru Güvenliği Forester'ın yeni platformu, Subaru halka şeklindeki donatı şasisi tasarımının en son versiyonunu entegre ediyor ve neredeyse yirmi yıl boyunca mükemmel yolcu çarpışma koruması sağlamak için kendini kanıtlamıştır. 2019 Forester'ın tüm versiyonları, Otomatik Ön Çarpışma Frenleme, Uyarlamalı Hız Sabitleme, Şerit Kalkış ve Sallanma Uyarısı, Şeritte Kaldırma Yardımı, Çarpışma Öncesi Gaz Kelebeği Yönetimi ve Lead Araç Başlatma Uyarısı içeren EyeSight Sürücü Yardım Teknolojisine standart olarak gelir.
Diğer mevcut sürücü destek teknolojileri, Şerit Değiştirme Yardımı ve Arka Çapraz Trafik Uyarısı ile Ters Otomatik Frenleme ve Kör Nokta Algılama içerir. Ters Otomatik Frenleme, geri viteste bir engel tespit edilirse aracın frenlerini uygulayabilir.
Forester Sport, Limited ve Touring, High Beam Assist ve Limited ve Touring de Direksiyona Duyarlı Farlar ekliyor. 2019 Forester için yeni olan Lastik Basıncı İzleme Sistemi (TPMS) artık bireysel lastikler için basınç gösteriyor. Yeni standart Trailer Stability Assist (TSA), trol salınımını izlemek için yaw sensörlerini kullanır ve daha sonra aracı ve treyleri stabilize etmek için tek tek tekerlekleri frenleyebilir.
Elektrikli kilitleme kapısı, standart olarak yeni otomatik elektrikli kapı kilitleme / kilit açma sistemine entegre edilmiştir. Sistem, tüm kapıları, arka kapıyı ve yakıt kapısını, araç 13 km / s'nin üzerine sürdükten sonra kilitler ve kilitleme / kilit açma tercihlerini kendiliğinden ayarlayabilir.
Forester, güvenlik kadrosunu Subaru Advanced Frontal Airbags, bir sürücü diz hava yastığı, standart ön yan pelvis / gövde hava yastıkları ve ön ve arka dış koltuk kılıfları sunan yan perde hava yastıkları ile doldurur.
SUBARU STARLINK Araç İçi Teknoloji 2019 Forester, Bluetooth ahizesiz telefon bağlantısı ve ses akışı ile Apple CarPlay , Android Auto ve SiriusXM servisleri (abonelik gereklidir) gibi standart özelliklere sahip en son dokunmatik ekran SUBARU STARLINK multimedya sistemlerini sunar. Müzik, haberler, podcast'ler ve daha pek çok şey, standart Aha , Pandora ve STARLINK uygulama entegrasyonu ile kullanılabilir. 8 ”yüksek çözünürlüklü dokunmatik ekrana sahip TomTom tarafından desteklenen, sesle etkinleştirilen bir navigasyon sistemi de mevcuttur. Standart Forester, 6.5 ”Multimedya sistemi ile birlikte gelirken, daha yüksek trim seviyeleri 8.0” Multimedya Plus ve 8.0 ”Multimedya Navigasyon sistemlerine sahip.
SUBARU STARLINK Connected Services artık uzaktan motor çalıştırma sunuyor (Keyless Access ve Push-Button Start ile donatılmış modellerde); kapıcılık hizmeti; araç güvenlik ışıkları yanıp sönen anti-hırsızlık araç immobilizer; geofencing, hız uyarısı ve sokağa çıkma yasağı gibi genç sürücü güvenlik fonksiyonları; ve firmware güncellemeleri hava üzerinden.
Ayrıca, Safety Plus paketi, SOS acil yardım, geliştirilmiş yol yardımı, otomatik çarpışma bildirimi, bakım bildirimleri, aylık araç sağlık raporu ve tanılama uyarıları sunar. Safety Plus ve Güvenlik Plus yükseltme paketi, çalıntı araç kurtarma servisi, araç güvenlik alarm bildirimi, uzaktan kilitleme / kilit açma, uzaktan kumanda ve aydınlatma ve uzaktan araç bulucu ekler.
* Ulusal İstatistik ve Analiz Merkezi. Dikkatsiz sürüş: 2015 , Trafik Güvenliği Araştırma Notları. DOT HS 812 381. Mart 2017, Ulusal Otoyol Trafik Güvenliği İdaresi: Washington, DC
Amerika Subaru, Inc. Amerika, Inc Subaru . (SOA),Japonya'nın Subaru Corporation'a ait bir yan kuruluşudur . Merkezi Cherry Hill, NJ'de sıfır depolama merkezinde bulunan şirket, Subaru araçlarını, parçalarını ve aksesuarlarını Amerika Birleşik Devletleri genelinde 620'den fazla perakendeci ağıyla pazarlıyor ve dağıtıyor. Tüm Subaru ürünleri sıfır depolama tesislerinde üretilmektedir ve Indiana Automotive, Inc. şirketinin Subaru Ulusal Yaban Hayatı Federasyonu tarafından bir arka bahçe yaban hayatı habitatı olarak belirlenecek tek ABD otomobil üretim tesisidir. SOA tarafından yönlendirilir Subaru Love Promise , şirketin herkese olan sevgisini ve saygısını gösterme vizyonu ve ülke çapındaki topluluklarını ve müşterilerini desteklemektir. Son 20 yılda SOA, Subaru ailesinin umurunda olmasına neden olan 120 milyon dolardan fazla bağışta bulundu ve çalışanları 40.000'den fazla gönüllü saat kaydetti. Bir şirket olarak Subaru, dünyada olumlu bir etki yaratmada rolünün önemli olduğunu düşünüyor çünkü yapılması gereken doğru şey.
Bi ceviride bu 2019 Forester, Subaru'nun SUV formülünü radikal bir şekilde sarsmıyor , ama zorunda değil. Şimdi, beşinci nesilde, Forester alıcılarının tam olarak ne istediğini sunmaya devam ediyor: Çok sayıda iç alan, bir çok standart güvenlik donanımı ve sağlam çekicilik.
Görsel olarak, bir Forester, bir dik, iki kutu tasarım ve tipik olarak Subaru çağdaş-ama-offbeat stil. Biliyorsun, çirkin, ama aynı zamanda tamamen büyüleyici. 2019 Forester, Japon otomobil üreticisinin Subaru Global Platform mimarisine dayanarak, öncekinden biraz daha büyük bir SUV ile sonuçlanıyor. Artan uzunluk, genişlik ve yükseklik daha fazla yolcu ve kargo hacmine izin verir. Her tarafa kazanır, kesin.
Her 2019 Forester, Subaru'nun yeni, doğrudan enjekte edilmiş, 2.5 litrelik boksör motoru, 182 beygir gücü ve 2018 modele göre 12 hp ve 2 lb-ft'lik tork kazancı olan 176 pound-feet güç ile güçlendirilecek. Bu motor tüm trim seviyelerinde sürekli değişken bir şanzıman ile eşleştirilir. Spor ve Touring modelleri, direksiyon simidine monteli paddle shifter'lar ile manuel bir mod alırlar, CVT'nin davranışını veya herhangi bir şeyi büyük ölçüde değiştiremezler. Dört tekerden çekiş tüm Forester modellerinde standarttır - sonuçta bir Subaru.
2019 Subaru Forester Çirkin, ama tamamen sağlam ve çekici. Bu bir Subaru, tamam.
Subaru Ne yazık ki, Subaru artık turboşarjlı bir Forester XT sunmayacak. Spor modeli sadece görünüm ve standart donanımın daha uzun bir listesidir. Elbette, bu Forester, SI-Drive modlarında Sport Sharp ayarı alır, ancak tüm şasi ve aktarma organı bileşenleri diğer Forester modelleriyle aynıdır. Forester Sport'ı benzersiz ızgarası, 18 inçlik koyu renkli jantları ve arka tavan spoyleri ile ayırt edebilirsiniz. Forester Premium donanımından bir adım ötede, Sport LED farları, uzun far asistanı, basmalı buton, ısıtmalı koltuklar ve daha fazlasını da alıyor.
Subaru'nun mükemmel EyeSight sürücü güvenlik teknisyeni, uyarlanabilir hız sabitleyici, ön çarpışmada frenleme, şerit tutma desteği ve daha fazlasını içeren 2019 Forester serisinde standarttır. Bu yıl için en yeni Forester Touring modelleri, sürücü distraksiyon ve yorgunluğunu izlemek için yüz tanıma yazılımı kullanan Subaru'nun DriverFocus teknolojisini kullanıyor. DriverFocus, beş farklı sürücüyü hatırlayabilmekte, oturma pozisyonu, iklim tercihleri, bilgi-eğlence ayarları ve daha fazlası için ön ayarlarını ezberlemektedir.
Infotainment konuşma, Forester üssü, 6,5 inç multimedya sistemi ile birlikte gelirken, daha gelişmiş donanımlar, 8 inç Multimedya Plus ve Multimedya Navigasyon sistemlerine sahip. Subaru'nun Starlink arayüzü , bunları kullanmak isteyen kişiler için standart Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğuna sahiptir. İlk önce işlev için tasarlanan güncellenmiş bir kabin içinde paketlenmiş olan Subaru, 2019 modelinin en eski ve sessiz Forester olduğunu söylüyor.
Bu hafta New York Auto Show'da tanıtımı yaptıktan sonra, bu yıl daha sonra Subaru bayilerine isabet edecek 2019 Forester'a bakın . ayrica eyesingt standart atmosferik olacak buyuk ihtimalle
Subaru’nun en çok satış yapan modellerinden bir tanesi olan ve hem C hem de D segmenti müşterilerinin ilgisini çeken SUV/Crossover modeli Forester yenilendi. Yeni Subaru Forester, makyajvari dış tasarım farklarına sahip olmasına rağmen, iç görünüm olarak bazı önemli değişimlere uğradı. Aşağıda üstte yeni ve altta da eski Forester modellerinin karşılaştırmalı fotoğrafları görülebilir. Bu doğrultuda önde en dikkat çeken detayın, önceki kasada ön panjurun altında yer alan ince bölmenin panjura birleşmesi gösterilebilir. Bu sayede ön panjur artık daha iri bir görünüme kavuşmuş. Farlarda da büyüme meydana gelmiş ancak genel formunu koruduğu söylenebilir. Tamponun da genel formu korunuyor olsa da belirgin bir değişim de kendini birçok detayda gösteriyor.
[img=1008x0]http://www.sekizsilindir.com/wp-content/uploads/2018/03/yeni-subaru-forester-eski-yeni-kar%C5%9F%C4%B1la%C5%9Ft%C4%B1rma.jpg[/img] Aracın arkasında ise çatal formlu yeni stop lambaları hemen dikkat çekiyor. Ayrıca C sütununun dik formu korunurken arka kelebek camın eğimi artık daha açılı. Bu durum arka ve yan tasarımın hareketlenmesini sağlamış diyebiliriz. Arka tampon ise büyük oranda değişikliğe uğramış. Araca yandan bakıldığında ise, şişirilmiş çamurluklar karakteri fazlasıyla vurguluyor ve aracı daha heybetli gösteriyor. Sonuç olarak; ilk bakışta tasarım çok fazla değişmemiş gibi görünse de, farklar detaylarda gizli denilebilir. Yeni Subaru Forester’ın içi ise daha belirgin bir değişime uğramış gibi görünüyor. Genel yerleşim aynen korunsa da görünüm farklı. Kokpitin ortasında yer alan havalandırmalar artık yatay bir şekilde değil, dikey bir şekilde bilgi eğlence sisteminin 2 kenarında yer alıyor. Ayrıca ekranın sağ ve solunda yer alan tuşlar da alta taşınmış. Üstte yer alan sürüş bilgi ekranı ise biraz daha büyük boyutları ve köşeli tasarımı ile hemen fark ediliyor. Bu arada bir önceki kasaya göre büyüyen boyutlar neticesinde arka diz mesafesinin yaklaşık 36mm arttığı açıklanıyor.
[img=798x0]http://www.sekizsilindir.com/wp-content/uploads/2018/03/yeni-subaru-forester-eski-yeni-kar%C5%9F%C4%B1la%C5%9Ft%C4%B1rma-kokpit.jpg[/img] Yeni Subaru Forester Teknik Yeni Subaru Forester modelinin en fazla ilgi çektiği bölgelerin başında gelen ABD’de, New York Otomobil Fuarı’nda tanıtıldığı düşünüldüşünde, motor seçeneği de bu yönde açıklandı. Daha önceden turbo beslemeye sahip motor artık sadece atmosferik olarak sunuluyor. 2.5lt Boxer 4 silindir motor 182ps güce sahipken, 238nm de tork üretebiliyor. Motorun ürettiği güç ve tork, Subaru patentli simetrik 4×4 çekiş sistemine CVT otomatik şanzıman ile aktarılıyor. Performans değerleri henüz belirtilmese de, aracın ortalama olarak 7.1lt/100km yakıt tüketimine sahip olduğu açıklandı. Ülkemizi de kapsayan Avrupa pazarında ise 2.0lt atmosferik-benzin ve 2.0lt turbo-dizel motorların aynen kullanılmaya devam edileceğini tahmin ediyoruz. Birçok farklı aktif-pasif güvenlik donanımının standart veya opsiyon olarak yer alacağı yeni Subaru Forester, yaz aylarında ABD’de satılmaya başlanacak. Avrupa’da ise tahminde bulunduğumuz motor seçenekleri ile 2019 yılı başında satılmaya başlanabilir. Ülkemizde ise, döviz kurundaki değişime bağlı olarak en az 220.000TL’den başlayacağı tahmin edilebilir. (sekizsilindirden alıntıdır.)