“Intelligent Boxer” gücüne sahip yeni nesil 2019 Subaru Forester, elektrik teknolojisi ile geliyor. Tork Haberler , Nisan ayında bir Çinli model hakkında hikayeyi geri aldı ve şimdi Subaru, yeni 2019 Forester e-Boxer Hybrid'in Japonya pazarında ön sipariş için hazır olacağını söyledi.
Subaru, beşinci nesil 2019 Forester e-Boxer'ın motor özelliklerini piyasaya sundu ve SUV, AC senkronize bir elektrik motoru ile birleştirilmiş yeni geliştirilmiş 2.0 litrelik direkt enjeksiyon motoruyla güçlendirilecek. Subaru, standart 2,5 litrelik Forester Boxer üzerinde daha iyi bir performans sunacağını açıkladı.
e-Boxer, Boxer motor ve elektrik teknolojisini birleştiriyor
Subaru, yeni güncellenen 2.0 litrelik direkt enjeksiyonlu yatay motora ek olarak "e-Boxer" üreten elektrik teknolojisini kullanacak. Bir lityum-iyon pil kullanacak ve Subaru SI-DRIVE içerecek diyor. Elektrikli motorla birleştirilmiş 2.0 litrelik gaz motoru ile Japon otomobil üreticisi, Forester e-Boxer'ın hızlandırmasının 2.5 litrelik gaz modelinin hızını geçeceğini söylüyor.
2.0 litrelik boksör motoru 145 PS (143 hp) ve 188 Nm (139 lb-ft) tork üretir. AC senkron motor 13,6 PS (13,4 hp) ve 65 Nm (48 lb-ft) tork üretir. Sistem, tam zamanlı bir dört tekerlekten çekiş sistemine ve Subaru'nun Lineartronic CVT otomatik şanzımanına eşleştirilmiştir. Subaru yakıt kilometresi tahminlerini yayınlamadı . Bu, e-Boxer'a toplam 187 lb-ft tork çıkışı verecektir. Yeni 2,5 litrelik Forester gaz motoru, 182 hp ve 176 lb-ft tork üretir.
Subaru ayrıca Forester, e-Boxer geliştirilmiş güvenlik için aşırı off-road kullanımı ve görme yeteneği için X-MODE ile standart gelecek açıkladı. Subaru, yeni 2019 Subaru Forester hibrit modelinin Çin'de ve şu an Japonya pazarında satılacağını açıkladı . Subaru'nun ABD kıyılarına yeni 2019 Forester “e-Boxer” melezini de getirmesi mümkün değil.
Ayrıca XV modelinde de E-Boxer kullanılacağı ancak bu modelin Avustralya ve Avrupa da ilerleyen zamanlarda satışa sunulmasının söz konusu olduğu da başka bir haber olarak gözüme ilişti arkadaşlar. Yani Türkiye yine 1.6 CVT ye devam anlayacağınız.
Distribütörün bu konuda acil bir şeyler yapması İmpreza ve Legacy modellerini tekrar piyasaya sürmesi gerekmektedir çünkü her yer FWD ve AWD olan SUV larla doldu Peugeot bile MPV olan 3008 ve 5008 i FWD olmasına rağmen SUV gibi lanse ediyor artık. Binek araç klasmanı komple Almanlara ve Fransızlara bırakılmış durumda Japon olarak sadece Mazda da binek sedan araç geliyor Mitsubishi bile Lancer i getirmiyor 2 yıldır. Bu pazar sadece SUV dan ibaret değil ya yeni modelleri yollarda göreceğiz ya da Suv harici Subaru aracı olanlar araçlarının kıymetini bilecek.
Kaynak: https://www.torquenews.com/1084/subaru-r...id-details
Ayrıca Google Translate çevirisi içerik için kusura bakmayın ingilizcesi olan arkadaşlar orijinal linkten göz atabilir hatta daha düzgün Türkçeye çevirebilirlerse içeriği değiştirebiliriz de.
Subaru, beşinci nesil 2019 Forester e-Boxer'ın motor özelliklerini piyasaya sundu ve SUV, AC senkronize bir elektrik motoru ile birleştirilmiş yeni geliştirilmiş 2.0 litrelik direkt enjeksiyon motoruyla güçlendirilecek. Subaru, standart 2,5 litrelik Forester Boxer üzerinde daha iyi bir performans sunacağını açıkladı.
e-Boxer, Boxer motor ve elektrik teknolojisini birleştiriyor
Subaru, yeni güncellenen 2.0 litrelik direkt enjeksiyonlu yatay motora ek olarak "e-Boxer" üreten elektrik teknolojisini kullanacak. Bir lityum-iyon pil kullanacak ve Subaru SI-DRIVE içerecek diyor. Elektrikli motorla birleştirilmiş 2.0 litrelik gaz motoru ile Japon otomobil üreticisi, Forester e-Boxer'ın hızlandırmasının 2.5 litrelik gaz modelinin hızını geçeceğini söylüyor.
2.0 litrelik boksör motoru 145 PS (143 hp) ve 188 Nm (139 lb-ft) tork üretir. AC senkron motor 13,6 PS (13,4 hp) ve 65 Nm (48 lb-ft) tork üretir. Sistem, tam zamanlı bir dört tekerlekten çekiş sistemine ve Subaru'nun Lineartronic CVT otomatik şanzımanına eşleştirilmiştir. Subaru yakıt kilometresi tahminlerini yayınlamadı . Bu, e-Boxer'a toplam 187 lb-ft tork çıkışı verecektir. Yeni 2,5 litrelik Forester gaz motoru, 182 hp ve 176 lb-ft tork üretir.
Subaru ayrıca Forester, e-Boxer geliştirilmiş güvenlik için aşırı off-road kullanımı ve görme yeteneği için X-MODE ile standart gelecek açıkladı. Subaru, yeni 2019 Subaru Forester hibrit modelinin Çin'de ve şu an Japonya pazarında satılacağını açıkladı . Subaru'nun ABD kıyılarına yeni 2019 Forester “e-Boxer” melezini de getirmesi mümkün değil.
Ayrıca XV modelinde de E-Boxer kullanılacağı ancak bu modelin Avustralya ve Avrupa da ilerleyen zamanlarda satışa sunulmasının söz konusu olduğu da başka bir haber olarak gözüme ilişti arkadaşlar. Yani Türkiye yine 1.6 CVT ye devam anlayacağınız.
Distribütörün bu konuda acil bir şeyler yapması İmpreza ve Legacy modellerini tekrar piyasaya sürmesi gerekmektedir çünkü her yer FWD ve AWD olan SUV larla doldu Peugeot bile MPV olan 3008 ve 5008 i FWD olmasına rağmen SUV gibi lanse ediyor artık. Binek araç klasmanı komple Almanlara ve Fransızlara bırakılmış durumda Japon olarak sadece Mazda da binek sedan araç geliyor Mitsubishi bile Lancer i getirmiyor 2 yıldır. Bu pazar sadece SUV dan ibaret değil ya yeni modelleri yollarda göreceğiz ya da Suv harici Subaru aracı olanlar araçlarının kıymetini bilecek.
Kaynak: https://www.torquenews.com/1084/subaru-r...id-details
Ayrıca Google Translate çevirisi içerik için kusura bakmayın ingilizcesi olan arkadaşlar orijinal linkten göz atabilir hatta daha düzgün Türkçeye çevirebilirlerse içeriği değiştirebiliriz de.